Gå til innhold

Utenom tema. Støvletter for oss me tjukke legger...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skikkelig problem med å finne meg støvletter som er vide nokk rundt leggen.. Å det er ikke fordi jeg har vann i kroppen. De er sånn til vanlig;( Utrolig frustrerende.. Er det flere som har det som meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det på akkurat samme måte....men mener det er et amerikansk nettsted der du får bestillt støveletter etter mål som ikke er så dyre...jeg har vært så heldig å finne meg et par med stretch på dna og et par vanlige på økonomisko som jeg faktisk passet

Skrevet

Har det sånn jeg også. Etter å ha spillt håndball i 11 år, så blir det klubblegger:p

Gitt opp jeg... gidder ikke, så bruker kun de som går opp til anklene.

Ellers så vet jeg at i år, er støvletter bredere, pga at det er populært med buksen nedi.

Så kan godt hende du finner noen i år:p

Skrevet

Ja jeg sliter også med det!!

Jeg som elsker støveletter!!

Skrevet

Jeg og sliter litt med det :P Hadde en side der du kunne bestille støvletter og velge vidde på..men husker ikke siden :/

Skrevet

Du kan vel ikke tilfeldgvis hjelpe til med å finne navnet på dette nettstedet? *håpefull*

Skrevet

Har et tips til alle i samme båt!

Jeg har kjøpt meg MEXX støvletter i høst! Kjempekule med glidelås på siden og SNØRING bak, slik at du kan tilpasse dem leggene dine! Perfekt for oss med tjukke/hovne legger!

Lykke til Jenter!

Tar gjerne imot flere tips!

Skrevet

Jeg leter og leter.. Men selv de som det står skal ha bredt skaft mangler jeg 1-2 cm på å lukke de i toppen... Men det har kanskje noe med at jeg er en str 35 (men kjøper 36 og har kjempe tjukke legger)?????

Skrevet

Sliter med det samme selv, men har store bein også bruker str 42 og er høyristet så ikke lett for meg å finne sko/støvletter generelt :(

Skrevet

Jeg har funnet kjempefine støvletter. De er dyre, men man kjøper jo ikke de så ofte. De er av merke GABOR og fåes på Eurosko. De har vanlige og med ekstra vidde i skaftet. Jeg har aldri fått på meg støvletter før men disse gikk, kjøpte også en slik stretche spray man kan spraye på og gå med så skinnet strekker seg mere..

De kommer i forskjellige farger også... kjempegode og gå i

Skrevet

Hvis det er noen som bor i Oslo så er det en butikk på Manglerud senter som heter Xin. De har klær med store størrelser og også støvletter med ekstra brede skaft. Verdt ett forsøk der=)

Skrevet

Jeg har også litt problemer med å få igjen støvlettene, nå har kanskje ikke jeg sånne gigalegger, men de er en god del større enn normalt. Jeg har uansett funnet ut at hvis jeg leverer inn støvlettene til skomakeren så blokker de dem ut, og da passer de fint mine legger:-)

Skrevet

SKORINGEN har støvletter med ekstra vidde rundt leggene.

Til og med fotball-leggene mine med buksene nedi får plass i de.

Skrevet

Fant noen fine med snøring på Økonomisko jeg. Er ikke veldig tjukk i leggen, men har mye muskler der og de er jo ikke akkurat små, og der klarte jeg tilogmed å få presset en dongeribukse nedi :)

Skrevet

har også det problemet, har fått på meg et gammelt par i strech fra økonomi sko.. en gang... hehe

dere som har bestilt fra duoshops... er dere fornøyde ja? de hadde jo noen fine der, og det hadde vært deilig å få tak i noen støvletter,..selv om de var ganske dyre..

Skrevet

Jeg hadde samme problem i mange år, helt til jeg fikk vite at mange av støvlettene kan blokkes ut i leggen. Gjerne mange cm! Det forutsetter at støvlettene er av skinn, men de fleste skoforretninger er behjelpelige med blokking. Vanligvis betaler man heller ingenting for blokkingen hvis dette gjøres samtidig som du kjøper støvlettene. Jeg har hovnet litt opp i leggene allerede tidlig i svangerskapet, så jeg har blokket alle mine (gamle) støvletter et par cm nettopp. Spesielt på Bianco har de vært veldig hjelpsomme med blokking!

Skrevet

Firmaet mitt, drill.no, driver med salg av drillutstyr. Men vår leverandør av drillstøvletter spesialsyr flere type støvletter. Du kan selv velge høyde på helen, farge på støvletten, tuppmodell og helmodell. Har fått flere bestillinger på sorte støvletter til "vanlige" folk.

Skrevet

Jeg har kjøpt kule vinterstøvletter med glidlås på siden hos DNA. De kan justeres ut og man kan få plass til bukse i dem. Jeg er strålende fornøyd for je finner vanligvis aldri støvletter. Ikk var de dyre heller. 600kr. :)

Skrevet

Jeg har også tykke legger. Prøvde noen støvletter som faktisk passa til meg, selv med dongeribukse oppi! Disse var fra Ecco og kostet 1400 kroner.

Skrevet

Jepp, jeg har det sånn. Jeg bruker 37 i sko, men har tydligvis en legg som tilsvarer størrelse 38 og av og til 39.

Skrevet

på drill.no kom ikke bildene frem, men det var rimelige priser der. så fort bildene er i orden, så tar jeg nok kontakt!

Skrevet

På Bianco er der en støvlett som er utrolig fin (helt enkel, litt hel og gode såler), som har glidelås helt opp. Den er mer romslig enn andre modeller. Dessuten er den i ekte skinn så den kan blokkes ut dersom den likevel er for trang. Det kan de forresten gjøre med alle støvletter så lenge de er i skinn (ekte!).

Ikke så dyre heller, i fjor var de ca. 1200.

Skrevet

Har ikke det problemet selv, men jeg så noen modeller fra Roots i fjor med ekstra vid legg. Kan jo være verdt å sjekke om de har det i år også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...