Gå til innhold

Blør man mer eller mindre en en menstrasjon ved SA?


reseret

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror det varierer veldig fra person til person. Da jeg mistet blødde jeg omtrent som under mensen, men det varte i noen dager lenger mensen vanligvis gjør. Det kom ingen klumper, og var heller ikke veldig smertefullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde mer enn ved en vanlig mens, og myyye lenger! Helt annerledes enn den vanlige mensen pleier å være, litt mer vondt også.. men tror det varierer veldig fra person til person...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde noe som tilsvara mensen ca ei uke. Så kom en dag hvor jeg blødde mye igjen og hadde så dritvondt at jeg kun lå på sofaen, og da ringte jeg ei venninne av meg som er lege. Hun ba meg pille meg avgårde til legen dagen etter. De konstaterte på sykehuset at det var en SA, og jeg småblødde omtrent i en måned til.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt en sa og blødde mye mer enn en mens den gangen. men det begynte med veldig lite da, og blødde lite i fem dager, før det gikk gale, og etter det så blødde det mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved mine SA'er har jeg begynt som en vanlig mens, men etter kort tid fosset det og det kom store klumper ut som jeg kunne kjenne hele veien ned... Så ja, store variasjoner her ja.. Hadde også store smerter i magen og ryggen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...