Gå til innhold

Da har jeg fått svar fra Hausken

Anbefalte innlegg

dA HAR JEG FÅTT SVAR. (oi, store boksatver).

En dame fra kontoret der ringte i dag, hun var skikkelig hyggelig. Vi begynnte å prate om alt mulig, føltes som jeg hadde kjennt henne lenge. Men så til poenget. Hun sa at vi var hjertelig velkommen til de når vi var ferdig med alle disse pergokurene, hvis jeg da ikke var blitt gravid selvfølgelig.

MEN, så kommer men'et. Det som er også ved prøverør for min del er at jeg er avhengig at kroppen SELV klarer å få ned FSH verdien min. Så det som de da kom til å gjøre var at de kom til å ta blodpørver hver syklus rundt dag 3. Dersom FSH var over 12, fikk jeg ikke behandling, dersom den en eller annen syklus klarer å komme ned, så starter de forsøket med en gang.

Så nå vet jeg vertfall at noen vil hjelpe oss, det er bare det at kroppen min må klare å ordne noe selv for at de kan hjelpe meg. Utrolig frustrerende i grunn. Akkurat sånn er det nå også: FSH må under 10 for at pergoen skal hjelpe, men det er ingenting de kan gjøre for å få denne dritten ned.

men men, jeg har vertfall mulighet for en elelr annen form for hjelp hvis kroppen min samarbeider en eller annen syklus

Fortsetter under...

takk skal du ha:) Ja, jeg håper fortsatt at pergo også denne gangen kan hjelpe meg i mål. Å kommer jeg så langt, så tror jeg at vi stopepr der. Orker ikke å styre mer med dette her. Er ikk eberre frustrasjon rundt det å bli gravid, men jeg vet jo at jeg alltid kommer til å ha kompliserte svangerskap om jeg skulle bli igravid igjen. Blir sliten av sånnt.

Hva med ivf da??Siden du sliter med høy fsh mener jeg.

Jeg hadde høy fsh selv da jeg startet med ivf så legen trodde kansje jeg hadde lite eggreservoar igjen. Så fikk et ivf forsøk for å se .

Vel, det gikk flott og fikk ut mange egg+ ble gravid. Så høy fsh betød nødvendigvis ikke at jeg ikke hadde egg igjen da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...