Gå til innhold

I morgen skal jeg ha meg et glass vin eller to :o)

Anbefalte innlegg

Dette har jeg gledet meg til lenge!!

Har morsmelk i fryseren og vin stående, så i morgen skal det smakes igjen. Gleder meg som en unge!!

Skal ha meg en røyk også :o) Det har jeg gledet meg ENDA mer til.

Håper det smaker pyton, for jeg har ikke tenkt å begynne å røyke igjen.

Har dere smakt alkohol etter svangerskapet?

Fortsetter under...

Hei!

Nyt det!! ;)

Jeg har ikke smakt alkohol siden 10. januar, en uke før jeg ble gravid.. begynner å bli en stund siden! JEg har ikke hatt lyst på alkohol i svangerskapet i det hele tatt, ikke vært et savn, det er i så fall det sosiale jeg har savnet. Trodde jeg skulle ha lyst på nå etterpå, men jeg har ikke det.

Tror jeg skal utsette det til jeg har skikkelig overskudd til å nyyyyyyte det!

Kos deg masse i morgen! :)

Hei.

Kos deg med vinen :-) Jeg har ikke drukket siden 2006 :-), så jeg regner med å ta meg et glass etterhvert jeg også. Har bare ikke hatt lysten riktig enda. Da jeg var gravid tok jeg meg en flaske alkoholfri øl i ny og ne.........synes i grunnen det er like godt som "ordentlig" øl jeg!

Men en god biff......med litt vin til er ikke å forakte akkurat :-)

kos deg masse:)

drakk en del munkholm mens jeg var grAvid, også blitt et par flasker etter vesla kom og. begynt å drikke vørterøl..hehe!

har drukket et halvt glass rødvin...for å slappe av, for en uke siden!

Ja, jeg skal nyte det i kveld. Blir bare et par glass. Tenkte det kan være lurt. Skal på julebord om 14 dager, og det er vel litt dumt å å ikke ha drukket på et år, og så gå rett på julebord.

Hehe.. Det høres ut som oppskriften på katastrofe!

Hehe, ja det hørtes virkelig ut som oppskriften på en katastrofe :-) Kos deg masse, jeg er ganske misunnelig slevom jeg ikke savner det voldsomt, men jeg savner å drikke øl, jeg drømmer tilogmed om det :-) Godt det finnes lettøl, skulle bare ønske at man ble litt småfnisete av det, for det er morro å fnise litt med venninnene sine :-)

Husk å fortelle oss hvordan du har hatt det, så kan vi leve litt på julebordet ditt :-)

Annonse

Pøh. Snakk om å være tøff i trynet. Hahaha :oD

Jeg og mannen skulle kose oss med et par glass vin, men det ble ikke så veldig mye kos.

For det første skreik snuppa stort sett hele kvelden pga vondt i magen. Hun hadde masse luft som satt fast.

Stakkars lille vennen til mamma...

Vel, hun sovnet jo etterhvert, så da ble det jo vin på mor. Men fytt i katta så dårlig det var! Fatter ikke at jeg har gledet meg til dette. Pjuk. Klarte ikke tvinge ned ett glass engang. HAHA!!

Men hadde meg en kopp med baileys og kaffe, og det var nyyyyydelig!!

Tok en røyk også, og den var forferdelig oppskrytt! Smakte ikke sånn som jeg husket, nei :oD Orket bare én.

Jaja.. Da vet jeg at når jeg skal på julebord om to uker skal jeg ha med meg et par pærecider, litt baileys kanskje og en vin som ikke er noe særlig med prosent i. Den vinen jeg drakk på fredag hadde 13,5 %, og jeg synes det kjentes ut som at det var sprit i den... :o)

Hehe... jeg som trodde det skulle bli SÅ godt med vin!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...