Gå til innhold

Si meg navnet på barnet ditt, så skal jeg si deg hvem du er!

Anbefalte innlegg

Ser det er så mange her inne som har sterke meninger og antagelser om hvilke foreldre som velger hvilke navn på barna sine. Så da lurer jeg på hva dere kan si om meg ut fra mitt navnevalg; Hvor gammel er jeg, hva jobber jeg med/studerer jeg, og hvilken sivilstatus har jeg, osv. Barnet mitt heter Stella.

Fortsetter under...

Jeg har ingen formening om sånn jeg. Klarer ikke å se for meg personen på grunnlag av navnet på barnet deres. Men det hadde vært moro å hørt hva folk tror om meg.. Datteren min heter Julie Angelica:)

Dette er jo litt morsomt da og jeg får lyst til å prøve meg... Jeg tipper at du er et sted mellom 28 og 35 - nærmest 30. Du har vært sammen med partnere din lenge, sannsynligvis samboer. Du har høyere utdanning, muligens lærer eller sykepleier og bor på østlandet. Helt på bærtur eller?

Annonse

Du har langt hår.

Du er alltid velkledd.

Du har fullammet i 6 mnd.

Du har prøvd hirsegrøt fra Holle.

Du har teutonia eller quinny-vogn.

Du er jurist, førskolelærer eller økonom.

Bommet ikke helt da :-) Bare på stedstilhørigheten. Stella er et trendy navn som nok kommer sterkere fremover. Har faktisk vurdert det selv, så jeg antok at du måtte være en lignende type som meg - og det var du :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...