Gå til innhold

Blod som skyldes hoste - noen som har opplevd det?


Harmoni

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt forferdelig forkjøla og hoster og hoster og hoster. Etter et par dager med mye hosting kom det litt brun utflod på papiret. Jeg er 8 uker på vei. Ble selvfølgelig redd og ringte gyn. Hun sa det kunne skyldes hostingen.

Var hos legen min dagen etter. Han sa også at det kunne skyldes hosting. Han sa også at jeg var inne i en uke der det var "vanlig" å miste (uke 8), derfor sykemeldte han meg slik at vi kunne "hjelpe kroppen litt".

Jeg hoster fortsatt og har gjort det nå i snart en uke - er ganske lei. Innimellom kommer det brun utflod, og innimellom kommer det litt rødt blod i utfloden på papiret.

Jeg blir bekymret!!! Noen som har opplevd noe liknende???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke opplevd det, men det kan jo være små blodkar som sprekker i underlivet når man hoster, for man er jo mer ømtålelig nedentil. Hvis man f.eks. er veldig tissetrengt og så nyser, så er det ikke sjelden at det kan komme en dråpe i buksa.. og vil tro det samme gjelder for hostingen vs. blodkar som eventuelt sprekker. Stol på legen din, og slapp av denne uken du er sykemeldt :) Lykke til, det går helt sikkert fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...