Gå til innhold

hvordan suns dere dt er å vere mamma?

Anbefalte innlegg

jeg er kjempe stolt....men synes ikke det er noe lett i det hele tatt,føler at jeg har oppdaget et sjult tema,alle suns det er vanskelig å vere mamma og føler skyldfølelse av å vere dårlig mamma,iså tilfelle heller et ønske om å bli bedre mamma.....MEN ingen snakker høyt om det!

Fortsetter under...

Jeg er så forelsket i min lille jente, men følelsene at jeg ikke strekker til som mor er der...Legen min kaller dette ammetåka.. At man kommer hjem fra sykehuset, uten magen, med ubehag fra fødselen og puppene hengene ut fordi man ammer hele tida.. Da kommer man visst i en form for depresjon. Jeg har grått masse, av glede og av redsel. En dag ville jeg bare hjem til pappa! haha.. off.. Føler det er tryggere der enn her.. Jeg har også følt meg helt tom, magen ble borte med en gang det samme ble de 16 kg jeg hadde lagt på meg, nå føler jeg meg egentlig litt sykelig tynn!

Men men, føler at humøret blir bedre for hver dag, dessverre er formen fysisk fortsatt dårlig selv om det har gått 14 dager...

Jeg snakker gjerne om dette vil ikke bære det inni meg! Vet jo at mange andre har det på samme måte! Det er bedre å få det ut også...

Må si meg enig med dere begge. Overveldende følelse altså, plutselig er man foreldre og har ansvar for et lite barn. Jeg har også grått endel, både av glede og fordi jeg er så innmari redd. Egentlig er det vanskelig å sette ord på hva som gjør at tårene kommer, men satser på at tryggheten kommer ettersom ukene og mnd går. Er helt åpen om dette jeg, og legger ikke skjul på hva jeg tenker, må få luftet hodet! Men litt små-flaut er det liksom også, fordi man skal jo bare være glad og lykkelig..

Huff, snille fine gutten min som jeg er så stolt av, gleder meg til jeg blir godt kjent med han! Godt å høre at vi er flere hvertfall:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...