kokelimonke Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Jeg gir i snitt ca en flaske mme i døgnet, hun raper etter måltidet, men gulper ikke. Etter amming derimot raper hun også som regel, men gulper ofte også, flere ganger. Noen ganger melkegulp og noen ganger er det bare vann?? Noen som har noen teori på hvorfor?! Har hun drukket for mye? Får jo ikke kontrollert det på samme måte som med flaske..
Marande Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Har selv d samme porblemet, men vet ikke hva dette kommer av. Har tatt d opp med legen, og han sier at jeg skal prøve å ta pauser under ammingen, få henne til å rape, gå litt med henne, for så å amme igjen. Dette har hjulpet litt, men ikke helt synes jeg. Så jeg lurer på om jeg skal kutte ut melken i min kost, for å sjekke om d da blir bedre, da jeg har hørt at dette kan være en årsak (melkeallergi).
trollet66 Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Alle mine 3 barn har har vært skikkelige gulpebarn..... Ingen har melkealergi!! Når jeg gir mm på falske så er det lettere å rape litt oftere, og dermed får barnet opp mer luft og det blir mindre gulp. Prøv å løsne og rape, så skal du se at det hjelper noe!! Glemmer jeg dette så kommer gulpen!!!!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Det kan hende at det har noe med at "spruten står" fra puppen..? Da kan det kanskje komme for fort for barnet. Det kommer ikke så fort i flasken.. Det er iallefall tillfelle her.. pass på at du ikke har spreng før du ammer.. då står kanskje spruten litt lenger??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå