Gå til innhold

Noen her som har fått tilført hormon, så man ikke skal miste så lett?


Gjest

Anbefalte innlegg

Hvordan fungerer det? Jeg skulle fått det i morgen, hvis blødningen sluttet iløpet av dagen. Regner med jeg får det neste gang, siden jeg har hatt 1 MA og 2 SA.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstod det sånn på legen, at man får hvis man har mistet 3 ganger eller mer. Skulle si ifra til legen så fort jeg blir gravid igjen, så jeg tror jeg får det først da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid for 5 gang, og har ingen barn fra før av!

Jeg har fått hormoner for å holde på barnet, da fikk jeg blodfortynnende og ekstra hcg som heter pregnyl!

Pregnyl var en sprøyte jeg satt på meg selv hver 4 dag til uke 13.

Tablettene med bl fortynnende tok jeg hver dag til uke 14!

 

 

Man får ikke dette om du ikke har en habituell aborttendndens.

Altså miste mer en 3 ganger..

Men nå er jeg vertfall i uke 35 og har en frisk bebigutt i magen min:):)

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva du sikter til, men crinone er et hormonpreparat som man bruker for å hjelpe embryoet til å feste seg, og kroppen til å holde på det (inneholder progesteron, det hormonet kroppen naturlig produserer for nettopp dette formålet)

 

Jeg fikk dette av min gynekolog uten noen gang å ha mistet tidligere.

Vi diskuterte litt rundt det at jeg prøver å bli gravid, og siden dette preparatet ikke har noen store bivirkninger, endte vi opp med at jeg tar det 2 ggr daglig fra like etter EL. (Bivirkningene kan være ømme pupper, lett hodepine og litt oppblåsthet. Pluss at det også kan stimulere melkeproduksjonen)

 

Både min homeopat og fastlege er enige om at dette er ufarlig og nyttig å ta.

 

Har intet grunnlag annet enn egen (og andres) erfaring for å si dette, men tror det kan forsinke menstrasjonen noen dager.

 

Det koster ganske mye, og er selvfølgelig reseptbelagt, men burde ikke være noe som helst problem å få utskrevet. Og er du en heterofil kvinne i et parforhold vil du vel kanskje få noen av utgiftene refusert også.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minime82 ja tidlig bekkenløsning pga det var så himla myyyyeee hormoner i ommløp!!

Så har gått sykemeldt siden uke 12, så det er jo ikke noe særlig, men verdt det så absolutt:)

ellers ikke noe som jeg la noe ekstra merke til nei:)

 

Disse hormonene fikk jeg altså etter de hadde sett hjertet slå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare legge til att de egentlig tidligere bare har gitt dette til prøverørs kvinner, men har nå beg å teste det på oss som ble naturlig bef. sa min gyn.

Og de hadde bare hatt pos erfaring med det til nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...