Gå til innhold

Noen som har noen gode interiørtips til visning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal legge huset ut for salg, og stresser litt med å få det i stand til visning. Har bla et bad med hvite møbler og fliser i lyse naturtoner. Hvilken farge på tilbehør ville dere valgt? Er det andre ting som er viktig å huske på? Må alle personlige ting bort, jeg synes det blir så trist her da? Hva med ting som parfymeflasker osv., er det fy fy?

Det ble mange spm, men jeg håper noen kan gi meg et svar!

Skrevet

Alt av parfyme og såpe og annet man har på badet er fy, fy.

Bort med det.

Men en enkel vase med en Kalia i gjør seg.

Skrevet

fjern mest mulig stæsj mener nå jeg.ha friske blomster og god lukt i huset.ville valgt litt nøytrale farger på tilbehør,f.eks svak lilla eller noe.ikke knall turkis o.l.det blir fort litt mye.synes parfyme flasker kan stå frem til litt pynt,men ikke fult av de.

lykke til!!

Skrevet

På badet hadde jeg valgt håndklær i beige og lysebrunt og istedet for å la personlige ting ligge løst kan du legge de i lysebrune korger.

Ellers er det vel best om personlige ting er borte, da også de fleste personlige bilder. Kjøperen må få sjans til å se for seg sine egne ting i hjemmet ditt, og det er vanskelig i et overfylt hus. Du kan heller myke opp med planter og levende lys under visning.

Ellers er det nok et pluss dersom du har noe enkelt å tilby, som en kaffekopp og litt kjeks dersom du skal være tilstede under visning.

Lykke til med salget! :)

Skrevet

Triveligste og mest "trigge-kjøpelysten-visningen" vi var på var i en leilighet hvor paret som eide da også var tilstede (megabra- de kan jo svare på mye mer enn megleren kan ang praktiske ting og sånn), barnesenga stod fremme (nyfødt) og familiebilder på nattbordet. Ikke det at jeg er snoker, men for oss (som da var i etableringsfasen og tenkte veldig på å få barn for første gang) var det helt perfekt. Så jeg syns ikke det gjør noe om småting står fremme. Trenger jo ikke ha bleiebøtta og stellekremen fremme, men rene parfymeflasker og sånt gjør ikke noe. Pene er de som regel også.

Tilbehør til badet; brun/beige/kaffefarger/offwhite ville jeg hatt på håndklær/såpe :o)

Lukte rent, være ryddig overalt, rydde inni skapene (vet jo aldri hva folk tar seg til basert på feks historier her inne, hehe. Dessuten er det jo greit å vite hvordan skapene er (feks skyvedørsgarderobe) før man kjøper), rent, nystrøket sengetøy, gjerne med sengeteppe og ekstra puter, friske blomster på bordet :o)

Skrevet

minst mulig ting, og klisjeer. Farger; brunt, eller rødt....kanskje blått....vet ikke. Er kanskje litt "ut" med lime og turkis, selv om jeg fortsatt liker de fargene kjempe godt! Tenk litt på hva du ville ha falt for hvis dy skulle kjøpe bolig, let i boligannonser.

Skrevet

For all del, IKKE pakk bort alt av personlige eiendeler. Noen bilder, pyntegjenstander, lys o.l. er bare med på å få leiligheten til å se hjemmekoselig ut. Slitte tannbørster og halvfulle shampoflasker er fy fy, men pene nye håndklær, et fint duftlys (ikke påtent) og en fin parfymeflaske på badet er bare bra.

På badet ville jeg valgt håndklær i beige, brunt og hvitt, husk å stryke håndklene hvis du ikek har kjøpt nye.

Kan kanskje være en ide å flytte om litt på ting også? prøve å se nye løsninger for de pyntegjenstandene og bildene du har?

Du har ikke bilder fra stedet du skal selge da? enklere for oss å hjelpe da :)

Skrevet

Tusen takk for gode svar! Skal selvsagt lukte grønnsåpe, men det kan være en utfordring å gjerne alle små håndavtrykk på alle lave speil og vinduer med to små raketter i huset, puh.

Har sett at noen har dekket på spisebordet, men er ikke det litt voldsomt?

Skrevet

Syns ikke du skal dekke spisebordet, nei, det blir bare påtatt og teit etter min smak.

Skrevet

Personlig synes jeg det ser helt malplassert ut med en dekt spisebord på visning. Skulle man ha solgt bordet sitt eller hatt et kurs i hvordan man dekker pene bord så kanskje hehe :) men de som flytter inn har jo sitt eget bord, og vet sikkert hvordan de skal dekke det selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...