Gå til innhold

pasert termin for 9 dager siden!!!phu....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Det er alltid kjedelig å gå over termin... Gikk selv 10 dager over med første, og det er en tålmodighetsprøve!

Håper de setter deg i gang i mårra, så slipper du å vente lengere! Bedre å bare få det unnagjort, for ut skal de....

Lykke til!

skal vi klage litt sammen....;) er selv 8 dager over termin og skal også på kontrol i morgen. blir trolig satt igang jeg også!! er vist i samme båt vi, kjempetregt. hadde vært greit om det kunne ordne seg selv. vi får krysse fingrene for natten... kanskje det skjer noe;) lykke til.

Jeg er 6 dager over termin nå. Risikerer å gå 17 dager over før de evt. setter igang fødsel, skrekk og gru! Jordmor bestilte overtidskontroll på sykehuset igår, og fikk ikke time før neste fredag. Blir da mest sannsynlig satt igang mandagen etter. Huff, synes det er helt forferdelig å gå så lenge, er redd han i magen ikke har det så bra da... Håper naturen ordner opp selv før den tid:)

Jeg skal føde på riksen, er 10 dager over termin i dag, skal inn mandag på overtidskontroll, men sånn som jeg forstår det kan jeg faktisk bli sendt hjem hvis alt er greit selv om jeg er 14 dager over da......... Synes det er urettferdig, andre steder i landet kommer man inn på overtidskontroll på dag 10 og blir igangsatt på dag 12..... Jeg er selvfølgelig bekymret for at babyen plutselig ikke skal få nok oksygen...... Irriterer meg at sykehusene har forskjellige rutiner....hva er vitsen????????

Annonse

Uff..jeg føler virkelig med dere som går så lenge over tiden..jeg er jo en av de siste her i novemberklubben, så skal ikke klage enda selv om jeg begynner å bli sliten av hele graviditeten...vil bli mamma nå!!

;o)

Lykke til videre, håper det skjer noe hos dere snart..

Fødestøv sendes******************************************

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...