Emma*den lykkelige venter Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Hei Dere som har brukt Pregnyl eller Ovitrelle som HCG-understøtte etter innsettingen, har dere i tillegg brukt Progestan, Crinone eller Cyclogest?? Eller holder det bare med Pregnyl/Ovitrellen?
Gjest Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Hei Emma, Jeg har brukt pregnyl som støttebehandling etter innsetting på de to siste forsøkene. Jeg er allergisk mot progestan, så for meg var det fantastisk å begynne med hcg, og kutte ut progesteron. Fikk en helt annen kvalitet over forsøkene. Det siste forsøket ga max uttelling - jeg er litt over 7 uker på vei. Tar fortsatt hcg-sprøyte hver morgen, og skal fortsette med det en stund til. Lykke til!
Emma*den lykkelige venter Skrevet 15. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2007 Gratulerer så mye med graviditeten:o) Høres ut som det holder bare med Pregnylen da ja! Jeg er ikke allergisk, men håper å lure kroppen litt. Takk for oppløftende svar:-)
eple3 Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 Hei, Jeg tar ovitrelle to ganger pr uke i tillegg til progestan kapslene.
Ann-ch. Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 Hei Emma. Ble bare så nyskjerrig her nå.Hva er hensikten med ovitrelle/pregnyl som understøtte? Øker det sjansen for at egget fester seg?
Emma*den lykkelige venter Skrevet 17. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. november 2007 Hei Ann-ch Man prøver jo det som prøves kan når man er desperat og ingenting annet har funket...hehe Noen virker dette på. Kroppen blir lurt til å tro den er gravid siden man stadig får tilført hcg. Slik har jeg fått det forklart. Om det virker vet jeg ikke, men hvorfor ikke prøve. Eneste ekle ved dette er at rugeperioden blir jo lenger og man MÅ ta blodprøve for å se hcg nivået. Om det stiger eller synker utifra første prøve. Noe virker for noen, og noe annet for andre. Dette har ikke jeg prøvd før, så vil jeg prøve det nå (om jeg får lov da!)
Ann-ch. Skrevet 17. november 2007 #7 Skrevet 17. november 2007 Takk for svar Emma. Ja det er jo gjerne sånn at man prøver alt:-) Det hele er vel opp til legen uansett.Blir spennende å få snakke med lege og høre hva han har å si. Håper du snart er igang og at Aleris er tingen:-) Får desverre ikke fulgt deg på fub lengre da jeg ikke er medlem.Men håper på opppdatering her:-)
Emma*den lykkelige venter Skrevet 17. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. november 2007 Sendt deg PM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå