Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 15. november 2007 #1 Del Skrevet 15. november 2007 Øyvind har reist til Bergen ifbm jobb i dag og blri borte til i morra. Slutta tidlig på jobb i dag og hadde et par ærend i Stavanger, så kjørte sporenstreks for å hente Matilde i bhg i dag og kjøre inn til sentrum. Jentetur i byen!! Først middag; skulle egentlig på favorittstedet (Ostehuset) men der var selvsagt alle bordene nettopp tatt av sånne fnisejenter som sitter leeeeenge, så vi rusla videre til Peppes. Fikk omsider bestilt og ooooooomsider maten. Spurte pent om vi kunne få tallerken og bestikk så jeg kunne dele opp stykkene til Matilde.... "Jada" fikk jeg av hespetreet som har "hjulpet" oss der før (*grøss*). Sitter og venter, og venter...og venter på asjetten og til slutt går jeg og henter en selv. Rømmedressingen vi hadde bestilt med har vi heller ikke fått. Godt nedi hvert vårt stykke kommer dama forbi igjen og jeg prøver å få sagt at jeg ikke har fått dressingen min, hvorpå hun nikker og går midt i setningen. Irriterende? Bare LITT!! Kommer tilbake med dressingen og "her har du asjetten din også". "TAKK - jeg henta en selv, jeg, siden jeg ikke gadd vente til pizzaen var HELT kald"... Grrrr!! Samme dama skal selvsagt også bare skravle HELT ferdig med en av de andre før hun gidder å ta i mot betaling selv om hun ser vi står med jakkene på ved kassa... Men kose oss skulle vi ) Gikk innom Bånsull (butikk med skikkelig ulltøy til unger + klassiske treleker og smånips) - Matildes choice... Og så Søstrene Grene for å kjøpe noen lerreter og sånn. Så koselig! God tid, godt humør og koselige ting å kikke på. Matilde full av tålmodighet og det var så deilig!! Hjem, tenne i peisen mens Matilde ser Bambi i stedet for barnetv, tenner masse stearinlys ) Matilde i seng etter ørten runder med Bukkene Bruse, og nå koser jeg meg her med varme fra peisen, lysene, rolig musikk og kaffe med sjokoladepinne i!! Ah, livet er deilig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 15. november 2007 #2 Del Skrevet 15. november 2007 Bortsett fra peppes høres det ut som en herlig dag, ja! Deilig å kunne kose seg også! Her har vi malt nissejenter fra nille i dag. Snuppa var såå flink til ikke å male fjesene røde også! Og så har vi sett shrek istedet for barneTV.. Middag hos svigers og nå i kveld har vi også tent peisen og masse lys. Jeg har sydd ferdig julekjolen til søstra mi, og skal snart sy dattera hennes. -må klippe klart også da, men... Har bare en liten pause for å surfe litt. Men nå vil visst gubben se film.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 15. november 2007 #3 Del Skrevet 15. november 2007 Skikkelig koslige dager dere har hatt jenter. Tror eg hadde lagt igjen en klage på denne peppes dama Yaddaline. Det er veldig dårlig servise - og måte på hva en skal måtte tolerere. Håper kveldene deres forsatt like fint. Snakkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig mamma... Skrevet 18. november 2007 #4 Del Skrevet 18. november 2007 Har vært på hyttetur med typen og "svigers", hadde det helt topp!! Life is good... Sitter og venter på å få snuppi hjem, hun har vært hos pappa'n siden onsdag, og i dag er de i barnedåp, så hun blir litt senere hjem enn til vanlig... Skal heldigvis ha henne 10 av de kommende 14 dagene, så da blir det nok en del jentekos her i huset også! Gi beskjed hvis vi skal ta en tur i Sandvedparken neste helg!! ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå