Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Nå er det (heldigvis) ikke jeg som er gravid, men ex'en til ex'en min. De har en datter fra før (hun er 1 år) og rett etter at han slo opp med dama fikk han vite at hun er gravid. Hun har termin i april og han har ikke sagt det til noen andre enn meg (som jeg vet om), og hvorfor han sa det til meg vet jeg ikke helt, men jeg kjenner ham jo godt og skjønte litt at det var noe på gang så jeg bare spurte rett ut... Anyway. Dama er jo på vei til å bli alenemor til to og han har ikke engang fortalt det til familien sin at de skal bli bestemor/tante/onkel osv på nytt. Heldigvis er jeg ikke i hans omgangskrets lengre så jeg slipper å tenke på å si noe galt slik at folk får vite om det, men jeg er så irritert på ham! Han er jo en voksen mann på snart 30 og så tør han ikke fortelle familien sin at han skal bli pappa igjen... Nei, jeg er glad det ikke er meg. Sitter noen ganger her og leser historiene deres og jeg må si jeg synes dere er utrolig tøffe som gjør dette alene!
frokenO Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Tøfft er det.... men lykkefølelsen og og di små gledene overvinner det hele:) At mannfolk aldri lærer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå