Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fikk brev i dag og ble litt lei meg da jeg måtte veeeente...

Trodde jeg kom nesten først i køen siden jeg er passert 37 år, men det er visst ikke sånn.

Legen min på sykehuset sa; Du skal se du blir gravid på nyåret.

Er ikke det nesten å love? Og nå må jeg altså vente også :((

Noen trøstende ord?

Fortsetter under...

Vanlig med ventetid uansett alder.

Noen ganger kommer man inn før antatt ventetid, andre ganger tar det lengre tid.

Blir du utålmodig er det jo mulig å ta forsøk i det private i ventetiden.

Det koster, men slipper å vente.

Annonse

Hei.

Hvis du ikke orker å vente så lenge kan du søke om plass der hvor det er kortere ventetid. i haugesund er det 2-3 mnd vente tid.

Eller hoppe på det private hvor det er 0 ventetid.

Ikke fortvil selv om du er 37 år. Da jeg tok ut egg sist var jeg 37 år og fikk ut mange prima egg. Ble gravid også.

6 mnd høres normalt ut det, men jeg hørt at flere som har kommet inn på riksen nå etter bare 2-3 mnd og de har vært unge og har barn fra før. Vi ventet i 9 mnd, fikk beskjed om at det kunne ta opp-i-mot 1 års ventetid...men, vi tok AIH i mellomtiden, mange som lykkes med det også. Lykke til

Annonse

Assistert befrukting, dvs at mannen levere en sædprøve når tiden er inne (dette avtales med sykehuset) på morgenen, sæden dyrkes i noen timer, de beste svømmerene tas ut og føres inn i deg. Ergo har man ingen uttak av eggceller, men man får bare en assistanse i forhold til den naturlige måten. Jeg gikk på sprøyter og satte eggløsningssprøyta, var til ultralyd slik at man finner tidspunktet. Vi ønsket å prøve denne metoden før IVF i tilfelle vi lykkes. Greit å prøve en "mildere" variant før prøverør :-) - mange som lykkes ved AIH

Hei Acc1982

Hører selv til i Porsgrunn. Hadde første forsøk der i februar.

Vet at det er svært kort ventetid i Porsgrunn om dagen. vet om flere som har fått samtale allerede 2- 3 måneder etter søknad. Og i Porsgrunn er det ikke som på mange andre klinikker som du må vente lenge etter samtalen. I porsgrunn er du som regel i gang med forsøk enten på samme syklus eller neste syklus etter samtalen. Ønsker deg masse lykke til. Send meg gjerne en pm hvis du lurer på noe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...