Piipii Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Tenkte å lage litt orginale bordkort til dåpen, men eier ikke fantasi om dagen. Noen som har forslag? Må ikke være for komplisert, for er ikke akurat en mester;)
Bellen^2 Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Vi kjøpte fingermaling på Panduro og laget fotavtrykk av småtten på bordkortene. Det ble kjempefint og en stor slager hos alle besteforeldrene som tok med bordkortene hjem for å spare på de:)
Piipii Skrevet 15. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2007 Ja det var ikke dumt:) Tenkte å ha bilde av han også på, så da hadde jo det passet bra:)
Bellen^2 Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Bare pass på at dere er to tilstede når dere skal gjøre det, eller så kan det fort bli litt gris hvis du ikke har en utrolig tålmodig baby som liker å ligge stille:) Og kjøp gjerne et par bordkort ekstra, så du har i reserve hvis ikke alle avtrykkene blir like bra.
Mrs. Bouquet Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Jeg syns å lage avtrykk av føtter og hender er mye lettere og gir bedre resultat med en fin og billig leppesitft enn fingermaling. Bare ett tips.
Mamma&LilleKrølle Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 Jeg lagde bordkort som er forma som en barnesko:) De slo virkelig an i dåpen til snuppa:) Kan vise bilde, og sende mal om du er interessert:)
Piipii Skrevet 15. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. november 2007 Ja det hadde vært supert:) Mailen min er: [email protected]
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #9 Skrevet 15. november 2007 Jeg kjøpte blanke telysholdere. og skrev på navn på dem med glassmaling og kjøpte lyseblå telys. Det ble kjempekoselig. Og nå som det blir så tidlig mørkt så var det ekstra koselig med masse lys på bordet.
Kosel Skrevet 15. november 2007 #10 Skrevet 15. november 2007 Jeg brukte tre farger som tema. krem, turkis og brunt, hadde masse kubbe, kule og flytelys i disse fargene + at jeg kjøpte en haug med roser i masse farger som jeg stakk inn i oasis baller og satte på speilplater og ikea boller som jeg fylte med blanke og turkise pyntestein pluss vann hvor jeg lot germiner i oransj, gult,hvitt,rødt og rosa flyte sammen med flytelysene. Bordkortene hadde grunnfargen krem, så kopierte jeg opp fotavtrykket vi tok når mini var 14dager på turkis kartong, skrev navn med sølvtusj på brunt ark. knøt sløyfe av lyseblå og turkise smale silkebånd som jeg festet på. vanskelig å forklare åssen alt ble seendes ut, skal se om jeg lan få senst over noen bilder så kan jeg legge ut/ sende til deg...hadde dåp i helgen og tok ikke bilder selv, så har ikke fått de over på pc`n min ennå
Linchen Skrevet 15. november 2007 #11 Skrevet 15. november 2007 På "Til bords" har de pakker med små klyper med perlehjerter på. Vi klippet blå avlange remser med papp, skrev navnet til personen med sølvtusj (med bokstavene under hverandre nedover) og festet remsen til glasskanten. Ble veldig dekorativt og fint. Og ikke minst superenkelt. Dessuten festet en del av gjestene lappen med klypa på seg, slik at de andre så hva de heter (ja vi var mange...)
Kosel Skrevet 15. november 2007 #12 Skrevet 15. november 2007 prøvde å legge ut bilder, men fikk det ikke til...
Mamma til M07 & M09 Skrevet 15. november 2007 #13 Skrevet 15. november 2007 De jeg lagde var det ganske mye arbeid med. Svarte kort som jeg fremhevet fremsiden med noe sånn scrapping greie. (husker ikke hva det heter) skar ut røde hjerter som jeg fremhevet små hjerter på. hadde gullkant runt hjertet, og skrev navnet midt i hjertet med gullpenn. klippet kantene på bordkortet med spesialsaks sånn at det blir mønster og farget kanten på hele kortet med sølvpenn. på baksiden limte jeg et bilde av martin med en liten pynt i øverste hjørnet. brukte dobbelsidig tape på alt for å fremheve det. det ble en stor suksess. Bare min bror som ikke tok med seg bordkortet. ellers tok alle gjestene det med seg. og fikk mye skryt. da var det verdt all den tiden jeg brukte på det. bilder; http://pic7.piczo.com/babykjaergard/?g=41525709&cr=7&vsrc=preview
These Skrevet 15. november 2007 #14 Skrevet 15. november 2007 er ikke så veldig kreativ, men jeg limte på en firkant av serviettene som vi skal bruke i dåpen og en sånn rund glasstein oppe i ene hjørne. synest de ble fin jeg:-)
Piipii Skrevet 16. november 2007 Forfatter #15 Skrevet 16. november 2007 Å ja det hadde vært supert:) Supre ideer folkens:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå