Supertea Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Søkte om KS så fort jeg fant ut at jeg var gravid, av medisinske årsaker da jeg har et karnøste. Jordmoren har vært helt fantastisk med meg hele veien, så forståelsesfull og virkelig tatt meg seriøst. Er så glad for at jeg valgte jordmor i stedet for vikar-fastlegen min. Hun har snakket med spesialistene på rikshospitalet, samt gynekologene på sykehuset, og jeg synes dette har gått veldig raskt. Er bare 18+2 i dag så jeg har jo fått svar i god tid. Ble egentlig ikke så glad som jeg trodde jeg skulle bli, når hun sa at de anbefalte meg KS. Det betyr jo tross alt at de mener vanlig fødsel kan bli farlig for meg. Så akkurat det var litt skummelt å tenke på. Men nå som jeg har fått grublet litt på det føler jeg meg egentlig ganske lettet. Det føles trygt og stabilt med et planlagt KS, og nå slipper jeg å bekymre meg med skumle tanker om fødselen og sånt. Får KS ti dager før termin, så nå vet vi jo nesten fødselsdatoen til pjokken allerede Rart å tenke på...
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 gratulerer så masse,skal selv ha planlagt ks den 28.neste mnd av medisinske grunner og traumatisk fødsel sist gang, litt rart ja at man har en dato på når de små kommer,får heldigvis ks hvis han melder sin ankomst før tida, førstemann kom 12 dager før og denne ganga er det bare 9 dager mellom ks og termin så jeg føler noe kan skje når som helst egentlig,teller dager som en gal nå hehe. ønsker deg lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå