Gå til innhold

Jane eller Quinny??

Anbefalte innlegg

Valget står mellom jane slalom eller quinny 3xl comfort. Skal kjøpe en kombinert, slik at den først er som bagvogn og deretter sportsvogn. Vet at der er bilseter som passer til disse også. Noen som har erfaring og vil anbefale meg å kjøpe enten den ene eller andre her??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10917000-jane-eller-quinny/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke kjøp quinny. Helt forferdelig vogn. Kjenner ikke til jane slalom, men kan jo tipse om en annen vogn. Ta en titt på TFK. Kjempebra vogn.Både bagvognen som er romslig og sportsvognen hvor du får plass til en god skinnpose uten at ungen blir skvisa inni den. God plass. :) Virkelig å anbefale. Lykke til.

Jeg har hatt Quinny og jeg var ikke fornøyd desverre..

Når har jeg TFK joggster twist og det er en suuuuper vogn og kn annbefales men ser jo at du lurer jo ikke på den;)

Og den har en go og stor bag!

Kan sjekke ut www.babyjungle.nl der kan du spare noen kroner:)

Jeg lånte vogna til ei venninne for en stund siden og det er en Jane og jeg syns den var knall go og trille.

Stødig og fin..

Ville MYE heller gått for Jane enn Quinny!!

Annonse

Vi har Quinnu frestyle 3xl comfort som har vært i bruk siden febr. 2006. de 5 første mnd. med Dreamybaggen.

Har ingen ting å utsette på vogna vår vogn har fungert og fungerer absolutt veldig bra.

Den er lett og trille det låsbare svingbare hjulet er ett must. Jeg liker å ha det løst mens minn mann liker å ha det låst.

Den har full luggestilling regulerbart fotbrett og det at man kan snu sportdelen begge veier er også kjempegreit. hadde heller ikke klart meg uten bøyla over sittedelen. Gjør at vi ikke trenger å sette på seler hele tiden.

Vi satser på å ha vognen ut den tiden man bruker vogn.

Har forøvrig en pent brukt dreamybagg til salgs. mørk blå kr. 500,00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...