Gå til innhold

Dere som har vært i Riga og/eller Praha - se hit litt please :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken av de stedene likte du best? hvorfor? Fortell gjerne masse :) Hehe.. Har så lyst på en billigtur nå i januar, men vet liksom ingenting om hvordan det er å reise til noen av de byene :s

Blir kjempeglad for svar! :))

Fortsetter under...

Skrevet

Ikke dra til Riga! Der tar de nyrene dine! Ville tilstander der borte! Jobben til ei venninne av meg dro dit og hun ene ble dopet og operert ut den ene nyren på.. Fint operasjonssår og greier så det er proffe galninger som holder på. Vi hadde tenkt oss på jentetur dit, men det har vi altså droppet..

Skrevet

Praha er større og penere, og litt bedre shopping.

Riga er mye nordmenn og Dressmann. Men Riga er bedre på spa. Begge byene kan være iskalde i januar. Tror Praha har bittelitt billigere øl. Syns folk var bedre på engelsk i Riga, men helt ok i Praha også.

Jeg hadde valgt Praha

Skrevet

hæ..?! uffda, hørtes litt vilt ut :s

Kanskje vi heller skal dra til Praha da!

Skrevet

Har ikke vært i Riga, men i Praha hele tre ganger, så du kan jo gjette hva jeg ville anbefale! ;)

Skrevet

Reiste på venninnetur til Praha da jeg var 20 og på tur til Riga med mannen min da jeg var 32, så det var litt ulike typer turer kan man si.

Anbefaler begge steder. De er severdige begge to.

Annonse

Skrevet

Har vært i Riga og der hadde jeg det helt supert! Ikke vanlig at de driver og opererer ut nyrene på folk. Kjenner mange som har vært der og alle har likt seg godt :)

Skrevet

Jeg kom hjem fra Riga i går kveld faktisk, og det er helt ok der. Var der i forbindelse med jobb, så jeg hadde kun dagen i går til å tusle rundt i byen. Var veldig surt og kaldt. Kaldere enn her hjemme, og det hadde kommet bittelitt snø. Det er vel ganske overdrevet å si at man ikke skal dra dit fordi de tar nyrene dine.......Passe seg når man drikker skal man gjøre overalt. Det er mange som dopes ned i Norge også.......

Skrevet

He he.. nei, det er nok ikke vanlig men det har skremt meg nok til å dra andre steder. Men, det er sikkert fint der!

Skrevet

Det tror jeg ikke noe på.

Denne historien har vandret på nettet i lange tider og flere journalister har forsøkt å oppspore den påståtte ufrivillige nyredonoren uten hell. Det har variert litt hvilken by hendelsen blir plassert i, men Tallinn er visst den vanligste: http://www.ta.no/nyheter/grenland/article2408202.ece

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Ikke dra til Riga i januar!

Det var en svært skuffende tur, men nå hadde jeg jo store forhåpninger da, så kanskje det var grunnen.

Kjenner forresten ei som mista nyren sin i Tallinn!:-/

Skrevet

Praha! Definitivt! Riga var ok, men ingenting i forhold til Praha. Har vært der 3 ganger og har lyst til å reise dit igjen :)

Skrevet

Har ikke vært i Riga men var i Praha 1 uke i sommer og skal ABSOLUTT tilbake!!!! =)

Er en kjempe fin, nydelig, hyggelig by!

God shopping, gooood mat and so on.

Og billig!!!!!!! Jeeeei! hehe... :)

Men jeg anbefaler deg til å bo i eller så nærme sentrum som mulig.

Vi bodde litt utenfor, en plass som het Moderani.

Og det var ikke noe hyggelig :( Rene slummen, lite hyggelige mennekser som ikke kune engelsk.

Rett utenfor hotellet som vi bodde på bodde det 40 uteliggere.

Dem hadde laget seg hus av gamle madrasser osv :(

Men det var en opplevelse det også :)

Men neste gang skal vi bo i sentrum! hehe

Og anbefaler dere Thai massasje!!!!!!!!!! Djiiiz, aldri gjort noe så digg i hele mitt liv tror jeg =)

Annonse

Skrevet

Hva Stjeler de nyrer i Riga???? Har aldri hørt om det. Så vilt!! Har ikke vært der selv, men har vært i Praha - og vil tilbake. Praha er en nydelig by, og du kan gjøre mange gode scoop der også:-) Hotell er dyrt, da.

Skrevet

Aldri vært i Riga,men Praha er virkelig en tur jeg ville anbefalt ja :o)

Kjempe flott der nede :o)

Skal tilbake ditt ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...