Gå til innhold

da var mitt 9 uker lange svangerskap over..


rampejenta - ny spire

Anbefalte innlegg

begynte så vidt å blø litt mørkt blod på tirsdagskvelden.. snakka med legen min i går og fikk time i dag, fordi jeg ikke ville gå til legen som hadde vakt i går.. ho sjekka meg (gu) alt såg normalt ut og livmora var så stor som den skulle vere.. men siden jo ikke hadde ul så sendte ho meg på sykehuset.. der fikk jeg se et lite foster, men hjertet slo desverre ikke.. den var så tor som den skulle vere så det hadde nettopp slutta å slå.. skal inn til utskrapning i morga.. gruer meg til det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huffda, det må være forferdelig! selv om det ikke hjelper at jeg sier det, så må du prøve å tenke på at det er som oftest det beste for barnet når det går galt.

 

tenker på deg og sender deg en klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff å huff... nå fikk jeg skikkelig vont i magen!!!! er så lei meg på dine vegne....

det er så trist at slike ting skjer, men som hun over her sa, det er bra det skjer når/hvis det er noe galt med fosteret....

 

ikke gi opp!!!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for omtanken jenter!!

 

har tenkt masse og det går mye bedre no.. gruer meg til utskraping i morga, men gleder meg også til å få det gjort så jeg kan 'starte' på nytt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig trist. Føler med deg. Utskrapingen går sikkert fint. Jeg har gjort det en gang før, og det var ikke noe problem.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...