Gå til innhold

Termin virrvarr


Guttebaby:)

Anbefalte innlegg

Hei og hå

Ifølge mine regninger er jeg nå i uke 10. Jeg klarte derimot ikke å styre nysgjerrigheten og dro på ultralyd. Legen målte dette lille barnet til 18 mm, noe som tilsier at jeg er i uke 8. Med andre ord så har jeg hatt eggløsning EN måned etter siste mens.. Noen som sliter med det samme? Hva skal jeg tro- har jeg rykket tilbake til uke 8?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei=)

 

Jeg har dessverre ikke peiling på området, så kan ikke gi deg forklaring. Men, jeg kan imidlertid meddele at jeg har det på samme måte.. Vet det er vanlig å bli satt tilbake i antall uker, etter at gyn har målt embryoet. Vanligvis skjer jo ikke dette for senere,men for oss som har vært på tidligere UL får vi vel dette justert med en gang..

 

Iallefall.. jeg hadde regnet ut at jeg var i uke 7 forrige uke. Da jeg kom til gyn, sa han derimot at jeg var i uke 6, på bakgrunn av målene til " erten".. Jaja.. så, da jeg var på oppfølgingsUL idag, var jeg 7 uker nå.. altså, slik at det i følge han var 6 uker forrige uke og 7 nå. Oppfølging pga blødninger.. så var overlykkelig for at embryoet hadde vokst, så spurte ikke noe ang beregning av termin ol.. hehe.. mitt embryo målte litt over 10 mm idag, og jeg er da vel 7 uker påv ei.. Føler at jeg har gått en uke fram og to tilbake..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...