Gå til innhold

Spesialist i Fredrikstad/Østfold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han eg går til no virker veldig usikker og vil henvise meg til rikshospitalet i Oslo visst eg skal prøva hormonbehandling igjen. Bjørnebekk heiter han.

Nåken som veit om ein spesialist i Fredrikstad/Østfold?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jegvil bare si at Bjørnebekk er meget dyktig lege og hvis han ønske å henvise deg til Riksen er det egentlig bare en fordel for deg ,blir med fortgang i sakene da.

lykke til

Skrevet

Han er nok flink, men han sa sjølv at det er lenge sidan han har jobba med hormonstimulering. Men eg er ikkje sikker på om eg ønsker prøverør enda. Har prøvd stimulering med purgeon, men blei overstimulert og holdt på å mista eine eggstokken min. Gjekk med smerter i 2 mnd. før eg blei tatt på alvor og operert. Det skremmer meg derfor litt med hormonbehandling.. Dersom eg skal prøve dette igjen, må eg til ultralyd annankvar dag, og då vert det litt langt å reise til Oslo. Kan risikere å ikkje få gjennomført studiene, visst eg får for mykje fravær..

Skrevet

hmm...da kan du kanskje prøve å bli flyttet til Hilde Hoel hun jobber på samme kontoret som han, tror du må bli henvist til henne via fastlegen din ,men det er ikke umlig at de kan flyttet deg "over" til henne på kontoret deres etter som du allerede er i systemet.

Ellers så vill jeg anbefale deg Anne Grønnmark på Volvat ,fantastisk dame eller Din Doktor på Lisleby der har jeg ikke vært selv men hørt mye positivt, de siste 2 er private så det koster mer enn hvis du går "ofentlig " så det er spørs hva du ønsker. Alle jeg har nevnt holder på med utredning-prøverør-hormonbehandlinger.

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...