Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #1 Del Skrevet 15. november 2007 lurer på om det er noen her som har fått ks på st olavs i trondheim her inne på grunn av meget sterk fødsels angst?jeg er snart 30 uker, klarer ikke glede meg over barnet vi venter og gråter store deler av dagen!! både meg og mannen min vet at dette klarer jeg bare ikke!! kan noen fortelle om erfaringer? hva bør vi vente oss,?? vi skal på samtale nå i nærmeste framtid tusen takk for svar Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10916025-noen-som-har-f%C3%A5tt-ks-p%C3%A5-stolavs-p%C3%A5-grunn-av-sterk-f%C3%B8dsels-angstsom-f%C3%B8rstegangskom-med-erfaringer-fra-andre-syjkehus-ogs%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrha Skrevet 16. november 2007 #2 Del Skrevet 16. november 2007 Jepp!! Stod på mitt, selv om jeg møtte motgang hos jordmor. Men sykehuset var forståelsesfulle, selv om de gjorde alt for å venne meg på tanken på fødsel. Dette var på St.Olavs. Min taktikk var å være samarbeidsvillig ift samtaler og selvgransking og angst-terapi, og jeg gjorde mitt beste for å overvinne skrekken ved vaginal fødsel (var egentlig bare fast bestemt på KS). Jeg tenkte at hvis de får inntrykk av at jeg virkelig har prøvd å jobbe meg gjennom angsten, så kan de gi meg KS med god samvittighet. Det funka, og jeg fikk til og med skryt fra overlegen som satt KS-dato for at jeg var så reflektert!! Jeg hadde da lest alt jeg kom over om KS, og hadde skrevet flere sider om hva jeg er redd for og fordeler og ulemper ved KS. Jeg gledet meg heller ikke over babyen før jeg fikk løfte om KS. Dette må du si til dem. Lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10916025-noen-som-har-f%C3%A5tt-ks-p%C3%A5-stolavs-p%C3%A5-grunn-av-sterk-f%C3%B8dsels-angstsom-f%C3%B8rstegangskom-med-erfaringer-fra-andre-syjkehus-ogs%C3%A5/#findComment-10926002 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå