Gå til innhold

Innspurt uka!!!!Snart i uke 12...


Gjest

Anbefalte innlegg

Huff...Det er ikke enkelt å gå å vente til man når di magiske 12..Flere som går litt i spenning her!!!???

 

Har vært realist fra dag en at det kan gå galt,men jeg håper å tror at jeg får oppleve å få babyen min til sommern!!!Tenker positivt å prøver å fylle dagen med positive ting....

Flere som snart er 12 uker???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 uker på mandag =)

 

Frem til nå har tiden gått utrolig saaaaaakte, men det ser jo lysere ut for hver dag!! Og så er formen begynt å bli betraktelig bedre!! Nå begynner jeg å glede meg virkelig!

 

Stå på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Er selv 11+3 i dag. Deilig å ha kommet så langt. Er nok få som går i gjennom disse ukene uten mange tanker og bekymringer.

Var på ultralyd tidlig i denne uka og så da et lite foster som sparket og hoppet rundt. Hjertet slo og hendene gikk opp til munnen flere ganger. Et stort øyeblikk. Gjorde alt så mye mer virkelig. Gynekologen tok meg etterpå i hånda og gratulerte. Jeg er virkelig gravid! Dette går bra og jeg skal bli mamma til sommeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! jeg er i uke 12 i følge bim, 11+2 i følge babyverden og 12+0 i morra i følge legen... litt forvirrende! har termin 5 juni i allefall:) Gleder meg til magen blir mer gravidmage og bekymringene avtar litt jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 11+6 og har termin 2juni...Gleder meg veldig til jeg puste lettet ut!!!Er jo litt spennende frem til man har pasert 12 uker....Har heldigvis vært i ganske fin form helt til nå,ikke kastet opp en eneste gang,det er jeg veldig takknemlig for..Å spy er det værste altså!!!hehe....Håper det forsetter denne veien....Alt ble heldigvis mye bedre når jeg stompa røyken,ble skikkelig dårlig av den....

 

Håper det kommer til å gå bra for alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

12+0 i morgen, termin 1. juni. Er deilig å passere 1. trimester, men er jo ikke akkurat trygg for det da.... Men, man begynner jo å tro at det kanskje skal gå bra da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...