Gå til innhold

Å gi opp planlegging...

tricia

Anbefalte innlegg

Tror jeg har bestemt meg nå... Sluttet å blø etter MA sånn rundt mandag. I går tror jeg at jeg bestemte meg for å slutte å planlegge.

Så godt det lar seg gjøre skal jeg altså:

*Ikke vente på mensen

*Ikke bruke prevansjon

*Ikke sjekke når jeg har eggløsning

*Slutte å telle måneder

Vet ikke helt om jeg kommer til å få det til, da... Men jeg kan jo prøve. Er jo selvfølgelig greit å kunne regne ut når man har termin og sånt, men kroppen klarer seg jo godt på egenhånd.

Uansett skal jeg fortsette å ta vitaminene og tranen min, har jo tenkt til at dette skal klaffe en eller annen gang...

Fortsetter under...

Hei!

Det er vel de som sies, slutt å tenk på det. for plutselig sitter det.

Det er vel noe de fleste sier, for at vi som oppleverer det skal føle oss mere vel, men det er ikke enkle tanker å lege fra seg.

Synes det var enkelt etter første ma, for det er så vanlig, men det har vært mye tyngere etter en sa til. for da klarer man ikke værer helt rasjonel i tankegangen. Men vanlig det og, så det må bare prøves igjen.

Men det er veldig godt å lege de tankene på hylla en periode, vi gjorde det og hadde en super ferie. Det gjorde forholde vårt veldig godt. For man kan bli litt ensporet i tankegangen............

Lykke til!

Kan tenkte meg det ja... Uff... Klarer ikke tanken på at det kan gå galt igjen.

Nå er jeg litt i villrede... hva om jeg er gravid igjen? Jeg får jo ikke sjekket det... Redd for at jeg skal gå å innbille meg det konstant. Kanskje derfor de anbefaler at nam skal vente.

Nåja, prøver å slappe av å tenke på andre ting. Ta tiden til hjelp og slå seg til ro med at alt som skjer har en grunn... Selv om det er vanskelig å forstå nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...