Gå til innhold

Hva synes dere om...??

Anbefalte innlegg

Har litt problemer med navnevalg for tiden - guttenavn har vi vel greit, tror vi, men jentenavn...

Har delvis landet på Gudrun Marie, men virker det veldig gammeldags? Synes i grunn det klinger greit, men er litt usikker. Han har jo gjerne forslag på Henriette, sammen med annet navn/kombinasjon, men der er jeg ikke helt enig. Hva synes dere om Gudrun Marie?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10915877-hva-synes-dere-om/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gudrun Marie klinger jo fint, men er ikke så veldig glad i Gudrun egentlig. Hva med Sigrun Marie eller Sigrid Marie? Litt samme stil, men ikke så gammeldags i mine øyne. Men for all del, bruk gjerne Gudrun! Jeg har selv et navn i samme stil, og får mange kommentarer på at det er så fint at noen fortsatt har slike navn:-)

Henriette synes jeg også er fint, men om du ikke liker det så hjelper vel det lite:-)

Hva med Sigrid Marie? Dette navnet klinger hvertfall bra i mine ører!

Henriette er ikke et lett navn å kombinere med andre.

Ane Henriette, Liv Henriette, Thea Henriette, Henriette Amalie.

Kommer an på hva slags type navn dere ønsker også...

Syns det blir tungt med et navn i tillegg til Henriette som i utgangspunktet er et tungt navn.

Annonse

Gudrun Marie er et flott navn, og Gudrun og Marie passer godt sammen! :) Jeg liker mange "gammeldagse" navn... Henriette liker jeg overhodet ikke!

Dere kan eventuelt også gå for enten bare Gudrun eller bare Marie. Dessuten synes jeg Gunnvor er et kjempefint navn som minner om Gudrun, men muligens ikke er fullt så "gammeldags".

Jeg stemmer absolutt for Gudrun Marie! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...