Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 jeg og mannen min har funnet to jentenavn som vi begge liker, men vi klarer ikke helt å bestemme oss for hvilket vi vil bruke på snuppa vår.... mia eller emma...? hva syns dere?
Vannmann35 Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Emma - fordi Mia er et kallenavn synes jeg - for kort...
prebs Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 Oi, vanskelig. Liker egentlig Emma best, men det er noe i at det er myye brukt. Så hadde kanskje tatt Mia, et koselig navn det også!
Tutto og snuppo Skrevet 16. november 2007 #6 Skrevet 16. november 2007 Mia:) Anna er så mykje brukt. Mia er vel kanskje litt kort, men ein kan jo ha mellomnamn, om ein vil.. Eg syns Mia Amalie er eit veldig søtt namn, og her om dagen kom eg over eit namn eg smelta heilt for, nemlig Annamia! Det syns eg var eit veldig fint namn..
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #8 Skrevet 16. november 2007 huff så dårlig fantasi...emma er koselig,men det heter jo alle..Mia er ikke fint!
Mrs. X Skrevet 16. november 2007 #9 Skrevet 16. november 2007 Personlig liker jeg ikke Emma, det er jo også mye brukt. Mia er kjempefint syns jeg!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #10 Skrevet 16. november 2007 Mia! Det var vi veldig inne på også, men det ble en Mathea i stedet... Synes Emma er oppbrukt, dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå