Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da har vi kanskje kommet et steg videre på veien. Mannen har i dag vært på Andrologisk senter hos doktor Purvis, og han hadde jo helt andre tanker om vår ufrivillige barnløshet enn det vår faste gynekolog har.

Vår faste gynekolog mener at min manns nedsatte sædkvalitet er så dårlig at han har anbefalt oss at vi bør komme igang med IVF/ICSI snarest. Faktisk la han det frem på en slik måte at da jeg gikk fra siste time var jeg usikker på om vi noen gang kommer til å bli foreldre.

Etter møtet med Purvis var i alle fall mannen mer positivt innstilt enn på lenge. Selv om prøvene hans var dårligere enn noen gang, hadde Purvis gitt ham et håp om at dette skulle ordnes. I følge Purvis kan både prostatitten og de tette / delvis tette sædlederne fjernes, og måten det skal gjøres på er ved bruk av Pergo og antibiotika... og hyppige utløsninger.

Selv om mannen nå ser for seg at dette blir en lek, er jeg mer i tvil. Jeg har lest litt her og der at mange mener Purvis er i overkant positiv. Så for å oppsummere en lang historie med et mer konkret spørsmål: Er det noen her inne som har opplevd at tette særledere har blitt åpne igjen?

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...