Maria8 Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Er litt (veldig!) sinna akkurat! Er det ikke det ene så er det jammen meg det andre.. Har vært litt på tuppa i det siste, men uansett hva som har skjedd, hvor mye jeg har spydd og hatt det JÆVLIG, så har jeg ikke vært borte fra jobb en eneste dag. Jobber i en liten avis, og har ikke hatt samvittighet til å sykmelde meg, selv om jeg burde, siden jeg føler meg ganske uerstattelig. I det siste har sjefen komt med noen små stikk om at "vi" (altså jeg!!) må få opp produktiviteten. Og i dag i lunsjen tok han det opp igjen, forrann alle. Jeg tok det selfølgelig personlig, i og med at jeg VET at jeg ikke kan stå på 150 prosent som jeg alltid har gjort tidligere. Vi endte i en stor krangel, han mente at det ikke er noe å ta personlig og at jeg må tåle KONSTRUKTIV kritikk. Da må jeg finne meg noe annet å gjøre. Jeg ble så forbanna! Prøvde å forsvare meg, men han nektet å høre. Jeg begynnte å grine faktisk, og gikk midt i kjeftepreken. Så jeg har sittet og stortuta på kontoret mitt, mens en og en av alle de andre som jeg jobber sammen med har kommet inn og spurt hvordan det går og sagt at han er en tosk. Jeg føler bare at alt jeg har gjort de siste tre månedene er forgjeves! Hadde vel heller ventet en premie enn dette.. Mannen kan ikke ha et empatisk bein i kroppen.. Og i steden for å skamme seg, slik alle sa til han at han burde da jeg stormet ut, så forsvarer han det til han får siste ord. I alle fall, i morgen blir det rett til doktoren å ta imot sykemeldingen som legen har insistert på, nok er nok. Tror ikke jeg er i form verken fysisk eller psykisk til å være her, i alle fall ikke når det innebærer åat jeg må ta imot slikt.. Synd, for jeg elsker jobben min, og lager et problem for de andre. Men nå tenker jeg KUN på meg selv og babyen min, som jeg burde gjort for lengst. (Skjønner ikke hva som skjer, jeg bruker ALDRI å havne i drama til vanlig, stødig som en stein, og nå er det bare styr uansett hvor jeg snur meg... Hm.)
frokenO Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Off... mange dårlige arbeidsplasser.. ivertfall dårlige sjefer.... ! Håper du fikk deg sykemelding å det ordnet seg for deg.. De har ikke lov si deg opp under sykemelding uansett:) Ta vare på deg å babyen.. det er det viktigste. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå