Gå til innhold

Hallo??????

BarnNr.4 :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror de fleste oppholder seg på skravlesiden, siden vi ikke er så mange inne her =) Men er jo litt synd da... var mer liv her før ja. Fortell litt om deg selv da, hva du driver med, hvor langt har du kommet i svangerskapet, osv... =)

Jeg er ihvertfall 32 uker på vei nå, har termin rundt 10. januar. Spiren vår satt etter 9 laaaaaange måneders prøving. Jeg og sambo er forlovet, har vært sammen i 3,5 år, og skal flytte i nytt hus LØRDAG som kommer =) =) =) Blir vel tøft nok økonomisk, men vi måtte bare få oss noe eget nå før jul, så det skal gå bra =)

Jeg er student på høyskole, men ble sykemeldt nå i høst pga bekkenløsning. Barnevernspedagog studerer jeg, men vet ikke helt om jeg vil fortsette. Trivdes ikke helt. Sambo er selvstendig næringsdrivende, og har endel sauer i tilegg. Jobber MASSE =( *sukk* Jeg er 20 år, han er 32... Og vi er verdens lykkeligste akkurat nå, det er jeg sikker på... hihi

Ja, på skravle der e masse folk som skrive jha;) det synst ej e kjekkt:)

Her var en del før, men no veit ej ikke kor folk har tatt veien.. dei har vel født og ferdig her inne:)

Men kan vel begynne å fortelle litt om meg sjølv da:)

I dag e ej 24+2 mnd på vei, og har termin den 6 mars.

Vi prøvde sikkert i 5-6 mnd før spiren satt hos oss..

Ej jobba i en dagligvare butikk, men er no sjukmeldt pga bekkenløsning. Men synst det e greit å ver heime egentlig:)

Får gjort masse heime no, å siden det e snart jul, så må ej ta julevasken og det kan ta si tid...

Har ei datter fra før, som blir snart 3 år om nåkken mnd:)

Fikk ho når ej var 16 år, å det var ingen problem. Fikk masse hjelp

både fra mine foreldre og samboerens foreldre:)

Bor i ei 100 kvm leilighet som e nyopppussa, men det e i en kjeller, så da blir det ganske mørkt, så vi er på leiting etter hus:)

sambo jobba 100%, og eige i ett firma, og han er 25 år.

Så no gleda vi oss kjempemasse til at neste prinsesse skal komme:)

Annonse

Hmm... spiser ganske så forskjellig egentli.. ;)

litt sunne middager med fisk, og noen kvelder me taco!! ps: har biitt hekta på taco ;) mmmmmmm :P

men jeg får det ikke så ofte lenger, tror sambo har blitt ganske lei av det!! hehe;)

Men når det gjelder godteri så er det mest sjokolade :)

Men spiser ikke så mye av det da, spiser også pepperkake og

MASSE mandariner :P dere da jenter?? :)

heisann! 20 år fra bergen her! studerer på høyskole og har termin i mai. blir helt sikkert en 17 mai baby tenker eg haha.. er no 16 uker på vei, og eg spiser veldig lite. klarer ikke få i meg noe særlig med mat, ikke fordi jeg er kvalm, for kvalmen ga seg for 2 mnd siden, men jeg blir rett å slett bare så vanvittig mett. begynner å bli litt bekymra da, for er veldi mye svimmel å sånt men ellers er formen bra. snart eksamen for min del, og ikke minst ultralyd! gleder meg sånn!

Heisann Linda;) Hadde vert litt morsomt med en 17 mai bebis da;) hehe

Men grunnen til du er svimmel, er sikkert fordi du ikke spiser så mye, eller at du har for lite jern i blodet.. Det er bare å kjøpe folat på apoteket:) nesten alle gravide, eller vertfall mange gravide må ta folat:)

vertfall jeg :) Men hadde jeg vert deg så hadde jeg prøvd å få i meg mer mat, og tatt en del vitaminer, for det er veldig viktif i svangerskapet:)

Annonse

hei hei og god kveld!

jeg blir med her og =D, er 19 (20 i februar), skal på ultralyd den 12.12 =D, hm er det mer å si da?

jeg spiser også, eller spiste veldig mye usunn mat, men nå spiser jeg ganske mye klementiner.. og av og til kan det hende at jeg for lyst på salt godteri..

det som er viktig under svangerskapet er å spise mye jern tilskudd.. selv er den veldig lav hos meg =/ (blodfattig)

klem fra moss

Heihei jenter=)

Jeg er 23 år, men jeg tar meg friheten til å oppholde meg litt her inne på Ung & Gravid uansett :) Jeg har en sønn på 2, snart 3 år. Han heter Balder og er naturligvis verdens skjønneste! Jeg og forloveden min har vært prøvere i 6 månder, og nå har spira satt seg. Jeg er rundt 11 uker på vei, og gleder vi gleder oss stort til å bli 2 barnsforeldre =)

Jeg var 20 år når jeg fikk Balder, og angrer ikke en døyt på at jeg valgte å beholde han, selvom jeg var midt opp i Statsvitenskap-studiet og hadde en veldig ustabil økonomi. Alt har ordnet seg fint =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...