Gå til innhold

hjelp meg jenter!!!

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp fått vite at jeg har pcos.

Jeg har en datter og har i ungdomen tatt en abort så e nok fruktbar heldigvis:)

Men syns gynokologen min va en dust, han fikk meg til å grine flere ganger, han omtalte meg som "jeg kjenner jenter som deg" bare brus å sukker på deg, han knep meg på magen å små lo... Han sa å "jeg mobber jenter som deg til de griner" Jeg ble jo helt satt ut så fikk ikke spurt om de tingene jeg ville.... Da jeg ringte han i dag for å få litt svar på ting jeg lurte på sa han, les i brosjyren du fikk, greit så la han på!! Ikke hade eller noe, ringte tilbake jeg å sa jeg måtte få svar på det jeg lurte på, spurte han om det kunne bli verre med årene da bare lo han å sa nei det bør du jo vite... spurte å om søstrene mine burde sjekke seg, tanta mi har hatt det å hun kunne ikke få barn!!

Sa jeg hadde lest litt på nette så sa han bare bare tull det som stod på nettet, hade så la han på!! Kan man behandle pasienter sånn??

Å er det rett at det ikke kan bli verre? At søstre ikke bør undersøke seg? Uff e så rot i hodet mitt nå!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10914911-hjelp-meg-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

DETTE MÅ DU IKKE FINNE DEG I!!! Det verste jeg har hørt altså!!! Finn deg straks en annen gynekolog.

Om det er rett at det ikke blir verre med årene er vel kanskje individuelt, feks hvordan man prøver å holde symtomene i sjakk med kosthold og trim. Men det er jaggu ikke enkelt!!

Klem

Fy søren kor frekk!!! Merke eg blir forbanna av å hørra at da finnes legar som er sånn der ute! Skikkelig maktsjuk. Nesten som han burde anmeldast. Finn deg ein ny gynekolog, og gløym alt han sa til deg, for han har tydeligvis ikkje peiling. Burde mista lisensen sin.

Eg føle med deg.

Lykke til:)

Slik behandling skal ingen finne seg i!

Det er pasientombud som skal ivareta våre interesser, du bør rapportere dette til dem, mener det er på alle større sykehus i landet.

Mange mener at PCOS er arvelig, så har du søstre bør de gi beskjed til sin fastlege om at du har diagnosen, slik at dette kan opptages tidlig.

Jeg synes det er lettere å kunne sette navn på dette, enn før når jeg ikke hadde noen ord å sette på hvorfor jeg ikke ble gravid.

Symptomene varierer fra person til person, og for meg dukker det opp flere etterhvert - spesielt når det gjelder hårvekst.

Men skift gynokolog og be om en som er spesialist på PCOS, reis heller en time eller to ekstra, det vil du tjene på, om ikke annet psykisk.

Lykke til

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...