Gå til innhold

Uff,UL i morra.........


en på vei *utklekket:)*

Anbefalte innlegg

............Og jeg veit ikke hva jeg skal forvente.

 

Gruer meg som fy selvom det kanskje ikke er noe å grue seg for.

 

Var på UL hos lege for 16 dager siden,jeg så da ett hjerte som slo fint.

Men samtidig så har du redselen for at det har sluttet å utvikle seg igjen.

 

Jeg har stilt meg veldig passiv til denne graviditeten fra dag en,man gjør kanskje det når en mister gang på gang uten grunn.

 

Huff,man får vel bare håpe på det beste å ta dagen som den kommer.

Enten sitter spira denne gang,ellers så får man prøve igjen.

Vel bare litt tanker fra meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei der=)

 

Hvor langt er du på vei?

Vet du.. den bekymringen før UL, den unner jeg virkelig ingen. Har hatt blødninger, så var på UL fredag for 6 dager siden. Fikk da vite at enten har embryoet sluttet å vokse, eller så er jeg kortere på vei enn antatt.. Ja.. det var ikke noe særlig!!

Ventet til idag, og har vært på UL. Nå hadde heldigvis embryoet vokst, og var over 10 mm. Er vel da 7 uker på vei ca. Fælt å gå og vente!!

Krysser fingre og tær, for at dere også får en god nyhet før helga=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt for deg at alt var bra:)

Har lest innleggene dine og ja,det er vondt å gå og lure.

Jeg er 8+4 i dag,og har vel ingen grunn til å tro at ikke alt skal være slik det burde,men fikk greie på en MA på ultralyd i uke 16,og en i uke 12.Fosteret hadde da sluttet å utvikle seg i uke 6 og 8.

Så jeg slipper ikke gleden løs denne gang før jeg er ett stykke uti uke 12.

Har ikke hatt blødning men rosa utflod i slutten av uke 5,men på ul uka etter så jeg jo hjertet og det er jo positivt.

Blir bare litt paranoid av det hele.

Men jeg har ingen forhåpninger eller orventninger.

Tar bare en dag om gangen og man kan jo ikke gjøre stort annet heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

Det går sikkert bra :-)

Skjønner godt at du har distansert deg. Har selv hatt 3SA hvor den siste var i uke 11. SÅ jeg klarer heller ikkesenke skuldrene helt, men har en god følelse denne gangen. har vært på UL 3 ganger alt og skal neste gang på mandag.

 

Har du fått noen diagnose siden du har hatt 2 sene MA? Jeg har blod som koagulerer litt for mye så får derfor blodfortynnende denne gangen samt tett oppfølging. Føles bra det altså.

 

Ønsker deg lykke til på UL i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Nei jeg aner ikke hvorfor.

Prøvde å spørre legen og han sa at noen hadde problemer med å støte det ut selv,men det finnes da måte på hvor treg kroppen min skal være til og orde opp ting selv:)

 

Men skulle det skje noe nå så får jeg jo full utredelse.Det er jo iallefall en trøst.

Har også en velskapt sønn etter første ma så jeg vet jo at det går.

 

Er selv også roligere denne gang,sist var jeg superstressa fra dag 1 og hadde vel en følelse at det var noe feil.

Kunne ønske jeg fikk tettere oppfølging av legen men nå skal vi jo på sykehuset i morgen og der vet de jo hva de driver med,.

 

Hvor langt er du på vei??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

Jeg er 9+2 i dag så har lenge igjen før jeg føler meg trygg på at dette skal gå bra, men hver dag er en liten seier :-)

 

Når du er på sykehuset i morgen så fortell hvor bekymret du er og spør om det ikke er mulig å få tett oppfølging der.

 

Jeg får UL på Ullevål hver uke fremover. I alle fall til jeg har passert de magiske 12..... Nå får jeg jo ekstra oppfølging utover dette også pga blodet mitt, men synes det er veldig deilig å få se at alt utvikler seg normalt fra uke til uke. Slipper skuldrene et hakk ned for hver gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig.

Fikk det etter første ma selv og det føltes så mye bedre.

Så jo,jeg får ta en prat med de på sykehuset og spørre om mulighet for oppfølging frem til den magiske 12 ukers grensa:)

Enig med deg at hver dag er en seier og krysser fingrene for deg om at det går bra denne gang:)

 

Varme klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...