Gå til innhold

Endelig hjemme med lille Filip Alexander!

Anbefalte innlegg

Han kom til verden 9/11, 9 dager før termin, var 3235 og 49 cm. Veldig fin fødsel, vondt med vel verdt det:o)

Nå er vi hjemme etter 5 dager på sykehuset, ble noen dager ekstra fordi lillegutt fikk gulsott å måtte ligge 24 timer i lyskasse, men det var helt greit for følte jeg fikk god tid til å få i gang amming med litt eksperthjelp rundt meg!

Han er snill og sover 3-4 timer i gangen, spiser og bæsjer:o) Synes det var litt skummelt å komme hjem, men har verdens beste samboer, som støtter meg 100% hele tiden og tørker litt barseltårer innimellom;o)

Jaggu er det skummelt å være mamma altså, selv om jeg har en kjempe fornøyd liten tass er jeg likevel engstelig for ikke å strekke til..

Flere som har fått opplevd disse barseltårene eller?:)

Fortsetter under...

Velkommen og gratulerer så masse med lille gutten! Kjenner igjen følelsen av at det er litt skummelt ja....De første dagene hjemme var helt grusommt , ville bare levere henne tilbake til sykehuset jeg hvor de kunne litt. Men, etter ett par dager gikk alt så mye bedre. Blitt noen tårer her også. Redd for at man gjør noe feil, eller de ikke får nok mat, litt ammefrustrasjon osv....

Heldig vi som har snille samboere, vet ikke hva jeg skulle gjort uten han hjemme de første 2 ukene!

Godt å høre at man ikke er alene om å føle seg redd for den nye situasjonen. Første dagen fikk jeg nesten hjertet i halsen bare han lagde lyd fra seg.. hehe, så rart altså! Gleder meg til vi har noen uker på oss, og jeg har lært meg å kjent den lille bedre. Blir tryggere på meg selv også.

Helt enig med deg angående å ha samboeren hjemme de første 2 ukene, hadde aldri klart meg uten den støtten altså!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...