Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 så flotte dere er med hverandre her:) kjenner at jeg blir skikkelig rørt over den støtten dere viser hverandre, skikkelig flott er det:) Ble selv gravid da jeg var 18, tok abort og angra ikke , alt var greit. Men ble gravid da jeg var 20, og beholdt barnet, tenkte ikke på abort engang, men da var jeg sammen med barnefaren. sommer skjedde det igjen... brukte p-ringen, ble gravid etter one night stand... tenkte nøye igjennom alt, fikk støtte fra mine venner og foreldre, så tok kirurgisk abort.... angrer ikke i det hele tatt. en nå dere... nå er jeg gravid, ca 6 uker, og ikke snakk om at jeg tar abort, dette var med spiralen, så denne spiren skal få sitte uansett hva... det er mange ting som får oss til å velge abort eller å beholde barnet, for meg er det viktig å gjøre det som blir rett for meg og min sønn på 10 år. bare litt om meg
Gjest Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Ja, spennede å høre andres historie! Jeg tror også at det er vesentlig om en er sammen med faren, har inntrykk av at det er lettere å ta valget å beholde da. Fint å høre om de gangene aborten og situasjonen rundt går bra også da! Gratulerer med graviditeten, og håper at du får et fint svangerskap!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå