Gå til innhold

Da har jeg begynt å blø! Skal på sykehuset nå for en ul... hjelp!!!


snart mamma til 2 i juni

Anbefalte innlegg

Begynte å blø på jobben nå, var friskt blod. Er livredd for å miste det... Og legen tar jo ikke det seriøst, er jo bare 10 uker sier han... Men det er mitt barn, og redd for å miste...

Er bare så frustrert nå, må sitte der å vente lenge på Ul og... Kan man miste selv om man ikke har veldig vondt?? Har hørt om at mange blør men at det har gått bra, så håper jo det da.... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ønsker deg lykke til på ul og har man smerter er det verre....

 

skjønner godt du vil sjekke det opp jeg... syntes leger er utrolig onde som ikke tar en gravid kvinne seriøst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange ravide blør i førsten av avsngerskapet, husk det. Jeg blødde selv den gangen her , var vel 5 uker på vei:/ Ble veldig lei meg, og trodde jeg kom til å miste. Men blødningene stoppet, og et par uker senere på ul så jeg en liten klomp, med et stort hjerte som slo som bare det:)

 

Lykke til,ikke ta sorgene på forskudd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff så trist.. jeg har bare blødd mørkt blod, og ikke noe mye heller.. og jeg har ikke smerter i det hele tatt.. men de gikk desverre gale for meg.. håper at du var heldigere enn meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt var bare bra, gudskjelov.... Trodde det var et blodkar som hadde sprekt... Så nå sitter jeg med bilde av lille gullet vårt... 99% ga han meg i sjangse for at det skulle gå bra, så det var godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...