Gå til innhold

Mammaklær i Bergen?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til Bergen i helga å tenkte jeg skulle shoppe litt.. Hvor finner jeg mammaklær der?

Skrevet

H&M har mange fine mammaklær, lindex har noen og,men ikke fullt så fine. Så ligger det en butikk under smørsbroen som er bare mammaklær tror jeg :)

Skrevet

Mye fint på den butikken under smørsbroen, den heter Mammashop. Jeg har kjøpt et par bukser der, og en kåpe. De har en del ammeklær og undertøy også. En del er litt dyrere enn hm, men mye bedre utvalg. Jeg har kjøpt klærne mine der, og på hm i strandgaten. Det er den eneste hm-butikken i byen som selger mammaklær.

Skrevet

Og så har vi Polarn O. Pyret i Xhibition og Mor&meg bak politistasjonen. God bytur!

Skrevet

Det med H&M var litt feil, h&m på lagunen har også mammaklær, så det er ikke bare i byen.

Det kommer/er kommet en H&M på åsane senter også nå, det var vist snakk om at de også skulle ha avdeling for mammaklær..

Skrevet

Var i byn å så etter mammaklær her omdagen.... På p.o.p var det bare to forskjellige bukser og ingen av dem var helt meg... prøvde alle mammabuksene på lindex og så på kappahl men fant ingenting!

Kom for sent til H&M i strandgaten da... så jeg reiste hjem uten klær. Var også for sein på den under smøråsbroen...

Lykke til i jakten. kjekt viss du oppdaterer om du finner noe fint! Lei av å gå med knappen åpen!

Skrevet

stemmer både hm og lindex på åsanesenter har mammaklær. =)

Skrevet

Jeg har ikke bil, så med byen mener jeg sentrum:)

Skrevet

Tusen takk for svar! :-) Håper jeg finner noe fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...