Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei! Måtte gå ifra her pga lille Lykkedyr på 14 mnd som er litt ifarta her, hehehe, slår av stereoanlegget og drar ut av skuffer og skap. Så nå må jeg nok ut av huset og få meg litt frisk luft, ikke bare sitte her og tenke på den lille spiren. Men først må jeg rette opp den underlige setninga fra i stad.... Aner ikke hva det var jeg skulle si med "regner med".... men neste setning står iallefall for seg sjøl: Puregon Pen osv. Uff, får ikke skrevet noe mer nå heller. Har sykemelding og er hjemme med vesla, hehehe. Pål mandag sender jeg henne i barnehagen, her er det lite ro, hehehehe.... Men dog bedre enn på jobb! Litt løfting på en 10 kilos unge, men.... Legene sa at det var ingenting å være redd for, de sa at hun er lett med tanke på hva man skal unngå, Har tyngre løft på jobben....Så det er neav grunnene til at jeg ikke tør være der. Uff, nå roter jeg meg bort.... Hva var temaet på denne tråden? Sorry! Hehehe....

He he..det går bra... det er da ikke bundet opp til et tema her...... men koslig å høre fra andre som er på samme sted i prosedyren:)

Jeg også vurderer sterkt å sykemelde meg før uttak og innsetting.... Først har stefaren min fått ondartet kreft med dårlig prognose - så er det full områkering på jobben noe som gjør min stilling utrygg... og har mistet to ganger tidligere... orker ikke tanke på å miste en gang til bare fordi jeg har en stressende hverdag psykisk.... jobben driter jeg egentlig i ettersom jeg har jobbet dag og natt over en periode og takka er ingenting.... blæ!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...