baby i august Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Jeg har en liten jente på 3 1/2 mnd. De første 2 månedene sov hun greit om natta, ammet ca. hver 3-4 time. Men plutselig sover hun ikke mer en max. en time av gangen. Noen netter våkner hun til og med hvert kvarter!! Og det eneste som kan roe henne når hun våkner er puppen! Jeg skjønner jo at hun er blitt avhengig av smokk, og at puppen min er smokken (Jeg har prøvd hver dag i 3 måneder å få henne til å ta vanlig smokk, men hun nekter!) Dette begynner å bli skikkelig slitsomt! Alle råd tas imot med stor takk!
heldigec Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Jeg prøvde også hver dag i 3 mnd med smokken, men ga opp...og noen uker etter prøvde jeg igjen og DA tok hun den. Det var MAM smokk. Nå bruker hun den stort sett bare når hun sover på dagen og er heldigvis ikke avhengig. Men det er deilig. MEN det var jo ikke det du spurte om....Først vil jeg si at det høres fryktelig slitsomt ut! Kan det være at hun får tenner? Ligger hun sammen deg i samme seng? (å flytte på eget rom kan være løsningen, kanskje hun ikke våkner så ofte da) Hun er for ung til Ferber kur, men Naphaug har en annen metode som hun kaller hysj-metoden. Den går ut på å hysje barnet i søvn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå