Gå til innhold

Forskjell på Kamik og Sorel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er forskjellen på disse vinterstøvlene for barn?

Og hvem er best synes dere?

Også prismessig.

Skrevet

Jeg så istad at Kamik sine ikke er vann-avstøtende der det er textil...

Det er visstnok Sorell sine!

Skrevet

Mener å ha hørt at Kamik er vann-avstøtende asså. Man skal vist nok ikke trenge å ha sko ala cherrox når man har Kamik.

Skrevet

kamik har masse ulike modeller, de vi har er 100% vanntette. SYnes de har bedre passform enn sorel

Skrevet

Hmmm......

DETTE STOD OM KAMIK PÅ AKTIVEBARN.NO

En varm og lett støvel for barn. Kamikene passer i barnehagen, i lek og som det betryggende fottøyet når poden skal være ute i skikkelig kulde. Nederste delen er i gummi og dermed vanntett. Den øvre delen er etter vår erfaring ikke vanntett. Støvelen kan derfor ikke erstatte en cherrox støvel (Det kan Kamik Snowkone), men en suveren støvel i skikkelig kulde. Varm, uttagbar innerstøvelen er lett å tørke. Den bør tas ut hver dag etter bruk for å få tørket kondensen som blir i løpet av en dag.

Snøring øverst og borrelås ved ankel som gjør Waterbug lett å håndtere for barn. Er merket med refleks.

Skrevet

Sorel og Kamik har egentlig ingen forskjeller untatt minusgradene vil jeg tru. Kamik tåler visstnok -40 og Sorel -25 Men uansett er det varme nok. Hvis du kjøper Kamik og Sorl på butukk i Norge er det ingen spasiell prisforskjell, Men du får kjøpt Kamik gjennim nettet og da blir de myyyyye billigere. Kamik er vannavstøtende og vanntette.

Skrevet

Vet ikke helt hva som er forskjellen, grunnen til at vi endte opp med Sorell var fordi de satt bedre på foten, virket lettere for snuppa å gå i også var de enklere å få på :)

Skrevet

på eksen vår med sorel sko står det opp til -40...er nok veldig gode sko begge to : )

Skrevet

Ja sorell skal tåle -40 de også :) men skal jeg være ærlig så trenger de ikke å tåle mer enn 10 minus for vår del, blir aldri i verden så kaldt her hehe..

Skrevet

Kan hende den typen de selger på aktiverbarn ikke er vanntett.

Lucas har den som heter Waterburg

Skrevet

Det her stod på alle typene de hadde iallefall....Utenom "cherroxen"

Skrevet

Det finnes et hav av forskjellige kamik sko. De jeg kjøpte er ihvertfall vannavstøtende og har den innerforet du snakker om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...