arbeidsuhellet14.juli Skrevet 15. november 2007 #1 Del Skrevet 15. november 2007 Hva skal deres 2åringer få av dere???? Her tror jeg det blir akebrett eller skier. Ellers så sier han at han vil gi smokkene sine til nissen, men vi får se hva tiden viser. Alt er bra her på landet, jobber masse nå om dagen i den gml jobben min samt at jeg er på noen kurs og litt opplæring med den nye jobben jeg begynner i fra 1.des. Så det er nok å henge fingrene i, men det roer seg vel ned etter jul håper jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*ViMsA* Skrevet 24. november 2007 #2 Del Skrevet 24. november 2007 Vi har kjøpt Fisher Price lekekjøkken til snuppa!(det rimelige vi hadde fra før tok kvelden;P) Og ole brumm "gjøk-ur" fra lillesøster, fordi hun elsker klokker! Ellers ønsker hun seg marihøne vegglampe, dvd-filmer, bøker, cd'er, fisher price-leker (parkeringshus bl.a.) og en haug med andre ting og tang. Men hun har jo sååå mye, så lider ingen nød. Hun fikk snowracer i fjor, så det har vi. Er lite snø her, så ski gidder vi ikke, det kan bestefar ta seg av hehe. Gidder ikke foreslå engang å sende smokkene til nissen/nissebarna, det tror jeg får komme neste år om vi ikke klarer det før! Hvordan går det med forberedelsene da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fox`y Skrevet 24. november 2007 #3 Del Skrevet 24. november 2007 hær har 2 åringen allerede fått litt av julegaven sin:) fikk akebrett me ratt på(stor stas). så tenkte vi å kjøpe slikt verktøybord me masse verktøy,er så glad i slikt... han ønsker seg oxo dvdèr,masse utstyr fra biler (filmen),ski får han av besteforeldrene,bøker,puslespill,lek og lær ting osv osv..har jo så my leker vettu:) jeg er no hjemme på permisjon ennå,fikk en gutt til 6 juli, så nokk å henge fingrene i.2 åringen er hjemme sammen me oss 2 så dagene går i aktivisering,finne på nye ting,osv.. håper å få meg jobb til sommern neste år:) skal begynne med julevasken snart nå og lage litt julestas,blir morro ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 24. november 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 24. november 2007 Julevasken har vi tatt. Fikk ett plutselig innfall en dag her og vasket ned hele huset på en dag. Nesten alle julegavene er i boks. Mangler kun å kjøpe til gubben og ungene. Jeg reiser jo til syden den 10des og må ha alt klart før jeg drar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fox`y Skrevet 26. november 2007 #5 Del Skrevet 26. november 2007 å ååå deilig med en sydentur da:) kunne tengt meg d selv jeg..skal dere være i 1 uke da eller 14 dager kansje:) har igjen noen julegaver ennå jeg oxo,men d meste er i box der... ble d kjøpt noe gravidtest på deg? vist jeg husker riktig da hehe er i full ammetåke jeg fortiden.. kos deg masse i syden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 28. november 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 28. november 2007 Nei ingen test enda. Føler at underbevisstheten fortrenger det. Men enda ingen mens heller. Vi blir bare en uke. Kommer hjem den 17des. Må jo ha med meg jula hjemme, ingenting som slå det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fox`y Skrevet 29. november 2007 #7 Del Skrevet 29. november 2007 oki hehe... d blir no spennende å se da:) ja ingenting som slår jula hjemme næi.. dokk får kos dere masse på turen da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå