Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Er det noen som har blitt gravid igjen etter å ha mistet, uten å ha fått mensen tilbake, evt hvordan gikk det da, og hvor lenge etter blei du gravid? Jeg mistet i uke 17, og har veldig lyst til å bli gravid fort igjen. Noen med erfaring? Noen leger sier at man må vente en to og tre mensener, men hvorfor det? Jeg vil ikke vente:(
Sharlis Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Hei:) Jeg sitter i samme situasjon som deg.. Jeg har enda ikke fått tilbake mensen etter å ha avslutta svangerskapet 3 oktober..vi fikk beskjed om at det beste var å vente til jeg hadde fått mensen for å prøve på nytt, men vi orker ikke å vente,så vi har allerede begynt på prøvingen:) Jeg har jo sluttet å blø å alt og legen sa at alt var fint inni der,så da ser jeg ingen grunn til å ikke prøve på nytt med en gang:) Klem og kondolere:)
Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 jeg fikk en sa den 22 august 2007 og er nå gravid i 12+4 uke. så jeg ble gravid med en gang uten mens i mellom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå