Gå til innhold

Noen som har bestilt julekort fra Vistaprint og lastet opp eget design?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bestille med eget design, noen som har gjort det? Fornøyd? Har designet hele julekortet selv så da er det en veldig grei måte å få det som man vil på :)

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har. Fikk de i posten i går og de var kjempefine!!! Lagte kort med egen tekst og tre bilder på kortet. Betalte jo nesten ingenting jo! Så får man konvolutter inkludert... kjempebra! Du blir nok fornøyd...

Skrevet

Flott! Tusen takk for svar, greit å vite at andre er fornøyd før man bestiller :)

Skrevet

Kan jeg få spørre om en ting til? Hvor lang tid gikk det før du fikk kortene? Har du loddrett eller vannrett desing? Lurer litt på målene, skal ha loddrett, om du har det, er da fremsiden 117 mm høy og 91 mm bred?

Skrevet

Ja, vi har gjort det, og jeg ble positivt overrasket over at det var så bra!! Gikk 14 dager før jeg fikk det, slev om jeg valgte sakte som skulle ta 21 dager. Husk å ikke bestill for over 200 kr, da får du toll på det! Og visst du f.eks ligger på 120 kr, kan du faktisk få 1 stempel og 2 kalendere og enda ikke overstige 200 kr, for frakt er ikke like mye pr ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...