Gå til innhold

Gutten vår ble født 31 okt, kl 18.07 "rakk barnetv"

Anbefalte innlegg

Nå har endelig guttebassen vår kommet, ble født 31 okt!!

Etter akkurat 1 uke på overtid, kom han til verden.

Jeg hadde siste time hos legen kl 12.30 denne dagen og merket at noe var igang. Når jeg reiste fra legen kjente jeg at riene var igang, men som 3gangs fødende var det alikevel litt vanskelig å skille på rier og kynnere. Jeg har vært plaget med kynnere en stund før termin.

Reiste på shoppingsenter, skulle jo bare ordne med litt forskjellige ærender. Men da jeg stod i køen på Rema 1000 begynte det å dra seg skikkelig på.

Jeg reiste fra byen og hjem og på hjemturen måtte jeg stoppe 3 ganger fordi riene var sterke. Jeg kjørte altså feil vei iforhold til sykehuset.

Tenkte at jeg måtte komme meg hjem for at mannen min måtte jo kjøre til sykehuset. Klokka var da halv tre når jeg kom hjem, riene var da over 1 minutt og kom 3-5 min imellom.

Vi var på sykehuset ved 17 tiden og fødselen gikk meget raskt, etter 1 time og 7 minutter kom engelen vår!!!'

Her ble det fødsel uten smertestillende så det var en vond men kjapp fødsel. Alt gikk i super fart, rakk bare å komme inn og få en fødestue (så vidt vi rakk- pga. stor pågang) så det var like før jeg måtte føde på venterommet.

Takk for god jordmor og barnepleiere, og ikke minst mannen min.

Jeg fødte på sykehuset Telemark.

Nå storkoser vi oss med lillemann, har ikke fått noen navn enda.

Han veide 4110 gr , 55 cm og 36 cm hodemål.

Han er så snill , spiser og sover.

Takk for meg her inne, kan hende jeg er innom i ny og ne.....

Hilsen Anki-nr3 imagen

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...