Snart gravid Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Hei Er det ingen gravide her? som er overvektig. Jeg har rundet 5 uker nå, håper at den lille klyper seg fast. Er det noen av dere frodige som har tatt fostervannsprøve, hvordan fåregår det da? er det ikke lett for å miste da.
Galskapens overhode Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Jeg er gravid i uke 26 og overvektig.. Men ingen fostervannsprøve her i gården. Kan hende du får svar på det under forumet fosterv. & ultralyd. Evt på skravle der de fleste holder til
Galskapens overhode Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 skam på meg: jeg glemte jo å gratulere deg med spiren i magen GRATULERER!!
mrss83 Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 gratulerer! Jeg er i uke 29, fant ut at jeg var gravid ca uke 5-6 og var veldig redd for å miste. har ikke hatt fostervannsprøve, er vel ikke akkurat rutine på en frisk 24 åring. Svangerskapet mit til nå har gått supert, til tross for at jeg var 25 kg overvektig når jeg ble gravid, og rundet 100kg i uke 25!
Snart3barnsmor-37 Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Heisann Jeg er 7+ 6 i dag og jeg var 110 kilo da jeg ble gravid..... Jeg har også PCOS og endrometriose, så jeg er egentlig et levende prevansjonsmiddel, men når disse små spirene vil klamre seg fast så gjør de det jammen, på tross av alt Jeg var på tidlig UL og alt sto bra til! Hjertet slo hardt og vakkert og plommesekken så frisk og fin ut! :-)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 Jeg er både gravid, overvektig og har tatt fostervannsprøve! Noe du lurer på?
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 Jeg er også gravid, og overvektig. Er 25+4 idag og litt stolt av at jeg bare har gått opp 2 kg tilsammen siden første kontroll. Ingen fostervannsprøve her igården, vært til legen idag- alt går strålende og den lille har det bra der inne. Nå er det bare å vente på 3D ul og håpe det fremdeles er en tut der inne.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå