bærtæ Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Skal ha juletre for første gang hjemme hos meg selv. Har vært student i mange år nå og dermed reist hjem i julen. Så lurer jeg på hvordan dere pynter juletreet? hehe, blir ikke enig med meg selv. Skal jeg ha masse glitter på slik som de litt tykke remsene, eller skal jeg ha av den typen mamma bruker; som er bitte små og nesten bare kastes på treet for å spre seg?? Skal pynte i rødt og gull, og ser egentlig for meg at det er pynten som jeg vil skal vises best. Men hvordan blir det om jeg ikke har noe glitter? Uff, skikkelgi dilemma gitt:/ Noen som har noen gode råd/tips/bilder? Tenkte at jeg ikke gadd kjøpe inn alt mulig om jeg ikke vil ha det...
mayaya Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Vi bruker ikke glitter. Kun lys og kuler i 2 farger :-)
bærtæ Skrevet 14. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2007 Er nemlig det jeg ser for meg er fint men så vet jeg ikke om det blir "nakent". Men er kanskje bare en vanesak det!.
Gjest Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Bruker ikke glitter, men har noen glas dråper eller istapper i glass fra panduro. Enkle og fine, så reflekterer de så fint lyset. Ellers har vi røde og gull kuler på i ulike varianter og noen glass engler jeg arva fra oldemor. I år feirer vi jul hos sviges, men skal pynte et lite advent tre i lilla og sølv (kjøpt på ikea. Masse stæsj der nå) Om du ikke har noe julepynt og fortsatt er student er det velidg billig julepynt etter jul:)
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 har kun 3 typer kuler, sølv, rød og gull, litt glitter i sølv, bruker ikke både sølv og gull sammen men det varier fra jul til jul hva jeg bruker, derfor bruker jeg ikke alltid glitter
camilla^ Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 Er vant til å ikke ha glitter, ei heller kuler. Bare masse små juleting. Hekla hjerter, strømper, tre ting osv osv. Og en nisse som sitter inn ved stammen, selv om han nå ser rimelig tassen ut. Men uten han blir det ikke juletre. Håper å få innført slikt her også i år, første jul i hus med mann og barn. Noen kuler vil jeg ha, men da må pus bli større for jeg vil ikke ha glasskuler på ett juletre når det er en kattunge i hus. Eller små barn som kan løpe og velte.
bærtæ Skrevet 14. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. november 2007 Åhh adventtre hørtes jo bare skikkelig sjarmerende ut:) Er nok langt unna ikea jeg, hvis ikke hadde jeg nok vært der for lengst.. Blir nok en del salg etter jul ja, men er også veldig arti handle inn siden det er første tre hos meg og mini:) Har noen glassengler jeg også så kanskje det blir finest med det og kuler. Syns ofte glitter på trærne skjuler pynten.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. november 2007 #8 Skrevet 14. november 2007 MASSE gliter MASSE kuler MASSE lys til det ikke er en grein som er tom, sånn er det her :-) om du vil lage din egen vri på kulene så selger de billige glitter på nille og billige nakene kuler på ikea. søv og rødt er en svakehet hos meg. men min største svakhet er ting som glitrer
bærtæ Skrevet 14. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 14. november 2007 Hehe, tror det er en svakhet hos mange hokjønn;) Er mest glad i gull jeg:=) Men iår er det visst sølv som gjelder for det er det butikkene har mest av. Men så bor jo jeg i gokk da!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. november 2007 #10 Skrevet 14. november 2007 hehe... det er fordi du vil ha gull det ;-) for jeg finner aldri nok med sølv. ihverfall ikke røde kuler med søv glitter. dere får lage juleverksted og pynte kuler
Mrs. Bouquet Skrevet 14. november 2007 #11 Skrevet 14. november 2007 Her pynter vi det på samme måte som mortilgunnar den flate_____________
bærtæ Skrevet 14. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 14. november 2007 På bohus her har de nesten ingenting gull og veldig masse pynt i sølv. Så det så!!:=) hehe... Er ikke noe flink med å lage ting selv. Og mini er bare 11 mnd så vet ikke helt om pynten bare blir spist opp;) Men det ordner seg nok. Kommer sikkert inn en del mer vil jeg tro:=)
Mrs. Bouquet Skrevet 14. november 2007 #13 Skrevet 14. november 2007 KAster på de små glitterremsene ja.....ikke slike gammeldagse tykke dingser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå