Gå til innhold

April: Nå skulle jeg komme med et vottetips men...

Anbefalte innlegg

...har helt glemt navnet på vottene!! *stønn* Det var noe på L, og ikke typisk norsk (noe som minner meg om Lassie, men ikke vet jeg - vottene ligger i bhg). Men de er så utrolig geniale!!

Skulle se etter Reimavotter til snuppa, sånne med glidelås langt ned. De med glidelås langt ned (mot tommelen altså) var visst bare til de minste, og de for de litt større kosta jo pokker meg nesten 400 kroner, og DER går grensa altså!

Men i korga ved siden av (på Olsen, for de lokale) fant jeg en ny vott; den går langt opp på armen, har glidelås på oppsida (altså fra enden og helt opp til knokene der fingrene "henger fast" med borrelås innenfor. Dvs at man ENKELT får tommelen på plass, og dersom glidelåsen skulle gli ned er det ikke helt åpent fordi borrelåsen ligger innenfor og holder det lunt likevel.

Og det beste av alt; de kostet 99 kroner!! Impregnerte med vanlig impregneringsspray for sko, og i dag da snuppa helt klart hadde hatt dem i vann var de fortsatt fine og tørre inni :o)

Får skrive navnet på dem senere når jeg kommer på det :o)

Fortsetter under...

Høres jo helt fantastiske ut.

Men for meg som ikke bor lokalt (hehe - rundt dere) Hvor kan eg skjekke ut disse?

Høres ut som det er verdt å skjekke... ;)

Supert tilps Yaddaline.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...