Gå til innhold

Ul overstått :-)

*bombobadilla*m*BABY<3+spire

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle kanskje skrevet på skravletråden, men det blir liksom ikke helt det samme etter det som skjedde med Mia... Synes det er så ufattelig trist og urettferdig at det skulle gå galt :-(

Blir på en måte litt feil å glede seg mens andre opplever mitt og deres verste mareritt, men det er jo viktig at vi deler både gleder og sorger her inne. Har vært på ultralyd igjen nå og fikk heldigvis se et bankende hjerte. Spiren har vokst godt siden sist og har såvidt begynt å bevege seg. Hadde virkelig forberedt meg på det verste denne gangen, så jeg begynte å hulke og hikste da gyn sa at hjertet slo. Unner alle å få oppleve dette og håper nå bare på at gleden blir langvarig....

Stor klem til dere alle og masse lykke til videre til dere uansett hvor dere befinner dere i denne spenningsfylte og nervepirrende følelseskarusellen :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott at alt ser bra ut, bombobadilla!

Krysser fingrene for at dette blir en solskinnshistorie!

Klem fra

Skrevet

Så flott at det går bra!!! Trenger gode nyheter her inne :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei! Så flott at det går bra med deg!! Jeg unner virkelig alle her inne å lykkes!! Og man skal virkelig glede seg over at ting går riktig vei, selv om mange opplever sitt mareritt- det har du også opplevd.

Jeg har ikke svart før, fordi jeg har hatt nok med meg selv. Har vært noen grusomme dager både psykisk og fysisk. Og det går opp og ned. Skikkelig fæle dager med gråten konstant i halsen, og gode dager som denne, men dager som denne blir det flere av etterhvert tror jeg. Jeg har håp, og det hjelper oss gjennom dette. Og jeg har fått verdens beste lege som følger oss opp- uten henne hadde jeg ikke klart dette.

GLED deg over din voksende mage med god samvittighet!!!!! Det kommer til å gå bra så langt som du er nå, det er jeg sikker på. Tenk at du skal bli mamma til sommeren og nyte et helt år fri fra jobb med babyen din etterpå!:-) Jeg unner dere alle dette. Har heldigvis selv fått oppleve det, og det er jeg evig takknemlig for. Samtidig så er det ekstra vondt de dagene jeg tenker at vi kanskje aldri får flere barn, fordi jeg vet at det er så utrolig fantastisk. Vi nyter hver dag med jenta vår. Tiden går så altfor fort (bortsett fra når man er gravid og venter da!).

Lykke til videre. Klem

• 1 måned senere...
Skrevet

hvordan går det med deg?

håper at det går bra!!!

Skrevet

Så gøy å høre at den lille hadde vokst og at hjertet banket! Ingen ting er som å få den beskjeden når man er på UL: ) Kjenner igjen lettelsen over at alt er bra, og jeg har hulket ganske så høylydt i den situasjonen selv noen ganger :)

Dette går bra!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...