Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Har funnet mange gode leggings/bodyer i bomul/ull blanding til min ettåring, men finner ikke sokker og votter. Spesielt hendene hennes er røde og såre, og jeg skulle gjerne hatt noe der som er mildere for henne, -ihvertfall på de dagene som ikke er alt for kalde/våte. Trenger sårt noen tips ? Noen som har gjort noen erfaringer ??
eksemmamma Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 prøv silkehansker inni vottene og silkesokker under ullsokker, se medeca.se, svensk nettbutikk med silkeprodukter
Gjest Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 På hendene bruker jeg fleece på min eldste. Dersom det er vått bruker vi fleece med regnvott utenpå. Fungerer utmerket. I de værste eksemperiodene bruker han hvite bomullsvotter eller vanter inni ullvotter med regnvotter utenpå hvis det regner. På minstemann bruker jeg hvite bomullsvotter inni ullvottene, eller polvotter dersom det er veldig kaldt. Tynne, hvite bomullsvotter og vanter får du kjøpt på apoteket eller hos bandagister.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå