Gå til innhold

Sprøyteoppstart uansett???

Anbefalte innlegg

Har i dag vært og tatt første blodprøve etter spraystart. Da sa hun som tok prøven: Du skal ikk eha noe svar fra oss i dag du? Jeg visste jo ikke det... Sa at jeg skulle starte opp med sprøyter i dag - og la til: Men avhenger det av resultatet kanskje? Da sa hun bare - nei det vet ikke jeg....

Så jeg bestemte meg for å ringe i dag men glemte det i åpningstiden til riksen... Det står i papirene at jeg skal starte på sprøyter i dag - så da gjør jeg bare det? Eller????

VELDIG takknemlig for svar/erfaringer

klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10909433-spr%C3%B8yteoppstart-uansett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har to forsøk bak meg på riksen, og har heller aldri fått noe svar på dette. Men jeg konkluderte for meg selv med at hvis jeg ikke hadde vært tilstrekkelig nedregulert av sprayen ville de kontaktet meg.

Så jeg har bare startet på sprøytene uten å ha fått svar på blodprøven. Det har gått helt fint! Riktignok ikke resultert i baby enda, men det er en annen sak..

Lykke til med sprøytinga og alt annet!

Jeg har også fått samme dato for blodprøve og sprøytestart. Så jeg regner med at jeg kommer i samme situasjon. Det er vel det som er vanlig tydeligvis. Med samme dato altså. Og da får man ikke vite resultatet før sprøytestart. Jeg kommer etter deg. Har sprøytestart 22/11.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...