Gå til innhold

Septembermammer, noen som blir med på kafe fredagsformiddag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Treff for septembermammaene! Setter opp ett kafebesøk på grunerløkka på fredag kl.12.00. Forslag til hvor vi skal møtes? Skal vi bare si sydøst som vanlig, eller er det noen andre forslag? Håper mange kan komme:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal prøve å komme - her er 5-åringen i ferd med å bli sjuk, så det er fare for at jeg må bli hjemme med han...

Skrevet

Jeg blir gjerne med. Trodde alternativmessa var på dagtid.....vi skal også til noen venner på bursdag da, så jeg blir gjerne med på kafe.

Skrevet

Har veldig lyst til å komme, men skal bort denne helgen, så det må bli neste uke... Kos dere masse!

Skrevet

Ja, nå leste jeg på alternativmessa sitt program og det starter kl 12:00 på fredag, så da tar jeg kanskje en kanskje en tur dit likevel.

Skrevet

Da blir vi ikke så mange i morgen, så da tror jeg ikke jeg bestilller bord... Skulle jo ikke tro at det er nødvendig. Sees i morgen:)

Skrevet

Kan vi ikke møtes på alternativmessa da kanskje? Det åpner jo kl 12. Jeg kunne tenke meg å være der da og ta en matbit der inne. De har så god vegetarmat der.

Skrevet

ok, sender deg melding i morgen. Tror jeg drar dit, vet bare ikke om jeg kommer meg dit til 12:00. Skal prøve!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...